Трускавецький вісник № 146 (1067) від 16 вересня 2013 р.

 

Трускавецький вісник № 146 (1067) від 16 вересня 2013 р.

16.09.2015



У номері: Війна проти трускавецької лікарні триває; Порядок залежить від кожного; На весіллі отруїлося 13 людей; Інформує податкова.

Новини Трускавця та регіону

«Сила людей» запрошує на зустріч з Павлом Шереметою

У суботу, 19 вересня, о 19.00 в Народному домі Трускавця відбудеться зустріч з колишнім міністром економіки Павлом Шереметою. Відкрита лекція Павла Шеремети називається «Співвідповідальність задля розвитку».

Власна інформація

У Трускавці горів розважальний заклад «Абордаж»

У Трускавці виникла пожежа у розважальному закладі «Абордаж», який знаходиться на першому поверсі торговельного комплексу ТКС. Інформацію ІА ZIK підтвердили у Трускавецькому міському відділі МНС.

Повідомлення про виникнення пожежі в розважальному комплексі до рятувальників надійшло вчора, 15 вересня, о 5.47 годині. Пожежа виникла на сцені біля пульта ді-джея. Під час гасіння пожежі працювали три відділення на автоцистернах та дві ланки газоочисної служби.

Під час виникнення пожежі в розважальному закладі нікого не було, тому евакуація людей не проводилася. Під час пожежі згоріли музична апаратура, декорації тощо. Розмір збитків встановлюється.

ЗІК

У Бориславі на весіллі отруїлося тринадцять осіб

12 вересня у м. Бориславі в кафе-барі «Лілея» святкували весілля. Протягом 14-15 вересня до інфекційних відділень Бориславської та Стебницької міських лікарень госпіталізовано тринадцять осіб, з них три дитини (Бориславської ЦМЛ – чотири особи, з них одна дитина, Стебницької МЛ – дев’ять осіб, з них дві дитини), які були на весіллі, з симптомами гострої кишкової інфекції.

Про це повідомляє департамент з питань цивільного захисту Львівської ОДА.

У всіх хворих взяли аналізи для лабораторного дослідження. Дрогобицьким міськрайонним управлінням ГУ ДСЕС у Львівській області розпочато обстеження об’єкта згідно з заявою власника кафе-бару.

Потерпілим пацієнтам в стаціонарних умовах проводять повний комплекс клініко-лабораторних обстежень, надають необхідну медичну допомогу відповідно до клінічних протоколів. Складені списки осіб, які контактували із хворими. За ними спостерігають медики.

Стан всіх хворих на 06:00 16 вересня – середньої важкості. Протиепідемічні заходи продовжуються. Джерело збудника інфекції, причина спалаху – встановлюються.

ЗІК

Як наповнити бюджет, а бізнес зробити прозорим в умовах сьогодення?

Про шляхи наповнення місцевого бюджету, прозорість бізнесу та перепони в умовах сьогодення, розповів на понеділковій оперативній нараді перший заступник міського голови Петро Суда.

Посадовець розповів про участь у зборах кредиторів Дрогобицького автокранового заводу, який, рішенням суду, визнаний банкрутом. Зі слів Петра Суди, якщо б працівникам заводу повернули заборговану заробітну плату, а це понад 7 млн. грн., то місто отримало б податки в розмірі понад 600 тис грн. Близько 3 млн. грн. складає заборгованість підприємства перед міським бюджетом за оренду землі.

«Цих коштів вистарчило б місту закрити заборгованість по заробітній платі та забезпечити фінансування інших видатків», — наголосив перший заступник міського голови.

Також Петро Суда вважає, що потрібно пришвидшити ліквідацію підприємств на території міста, які визнано банкрутами.

Далі посадовець розповів про засідання комісії з легалізації робочих місць, яка засідала минулого тижня. Попри мораторій Кабінету міністрів на перевірку малого та середнього бізнесу, посадовці радилися як навести лад серед підприємців, які є злісними неплатниками акцизного збору, або ж ведуть бізнес без ліцензії чи легального працевлаштування своїх працівників.

У законодавстві чітко визначено, які контролюючі органи мають право на перевірку підприємств. Однак комісія вирішила, що розпочнуть з того, що підприємців будуть запрошувати на співбесіду. Якщо ж ніяких дій зі сторони підприємців не буде, тоді місцеве самоврядування звертатиметься у податкову інспекцію та інші інстанції, щоб ті провели відповідні перевірки.

Перший заступник міського голови Петро Суда вражає, що мораторій завдає тільки шкоди місцевому бюджету в нинішніх умовах. Тому він вважає за необхідне, звернутися до Кабміну з пропозицією про відміну цього мораторію, оскільки нині необхідно наповнювати бюджет. Сама ж заборона перевірки малого бізнесу призводить до абсурдності і дозволяє підприємцям далі працювати «в тіні».

На завершення свого виступу, Петро Суда закликав усіх активніше реагувати на звернення та скарги громадян, щоб дрогобичани відчували небайдужість та відповідальність влади перед громадою.

Відділ інформаційного забезпечення виконкому Дрогобицької міської ради

На 2,8 млн. грн. зросла сплата єдиного соціального внеску

Протягом січня-серпня платники податків Трускавецького відділення Дрогобицької ОДПІ перерахували на рахунки Держказначейства – 78,6 млн. грн. Це на 3,4 млн. грн. перевищує планові показники та на 2,8 млн. грн. більше, ніж за вісім місяців минулого року.

Нагадуємо, що на веб-порталі ДФС України працює он-лайн сервіс «Реєстр страхувальників», завдяки якому платники єдиного внеску можуть оперативно отримати дані про взяття на облік, реєстраційний номер платника єдиного внеску та його клас професійного ризику виробництва.

Для отримання інформації з Реєстру страхувальників достатньо знати ім’я, прізвище та по батькові платника, його податковий номер або серію та номер паспорта.

Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ

Трускавецька ТВК затвердила виборчі округи

Вчора, 15 вересня, відбулося засідання Трускавецької міської виборчої комісії, яка нарешті зібралась практично в повному складі (17 членів комісії).

На порядку денному стояло три питання: 1. Визначення переліку осіб, задіяних в ТВК та кількості членів комісії, які будуть працювати на платній основі. 2. Утворення в межах дільниць виборчих округів. 3. Різне.

Комісія затвердила по 2 оплачувані працівники (із максимально 2 можливих) на кожній дільниці, незалежно від її розмірів. Також до роботи в ТВК традиційно вирішили задіяти бухгалтера, юриста, діловода, прибиральника та оператора комп’ютерного набору.

Цікавим стало те, що на початку зборів керівництво ТВК поставило на голосування питання дозволу засобам масової інформації проводити зйомку. Очевидно керівництво ТВК не прагне досягнути прозорості в своїй роботі. Коли питання стояло “Дозволити зйомку” голоси членів комісії розділились. Та за заборону зйомки набрався лише один голос. Керівництво комісії очевидно прагнуло працювати за старою “закритою” схемою. Оскільки після того, як голоси членів комісії розділились, голова комісії сказав “Припинити зйомку”. Хоча по праву відсутність прийнятого рішення не давала йому права забороняти зйомку. Завдяки наполегливості громадських активістів ЗМІ продовжили свою роботу по висвітленню засідання ТВК.

Цьогоріч кількість дільниць в місті зменшили з 10 до 8. Загальна кількість виборців у місті становить 16361 чоловік.

Комісія протягом декількох днів опрацьовувала пропозицію щодо формування виборчих округів. Межі дільниць вирішили не розривати та залишити без змін. Але склад територіальних виборчих округів все ж змінили. Зважаючи на кількість виборців в дільниці №461808 зробили на один округ менше (3 округи), а в дільниці №461810 навпаки додали округ (також стало 3 округи).

Питання щодо формування округів було дещо спірним, зважаючи на те, що в деяких округах будинки територіально були розкидані, або ж кількість виборців по округах важко було довести до приблизно однакових цифр. Зважаючи на це один із членів комісії (Іван Сойка від партії “Сила людей”) принципово утримався від голосування. Він навіть виступив з пропозицією оголосити перерву в засіданні до наступного дня. Та оскільки 16 вересня останній день для затвердження цих питань, то його ніхто не підтримав.

Члени комісії більш ніж дві години слухали пропозиції щодо складу округів та кількості виборців і все ж затвердили їх. В прийнятих рішеннях все ж були допущені помилки щодо географічного місцерозташування деяких будинків в округах. В деяких із них до трьох сусідньорозміщених будинків дивним чином додали віддалені будівлі.

Можливо це сталось випадково, через відсутність на зборах карти, по якій краще можна орієнтуватись формуючи округи. А можливо хтось просуває такі рішення свідомо з корисливою метою.

На жаль, журналісти, присутні на зборах, не мали змоги втручатись у роботу комісії. Сьогодні в комісії залишається останній день на внесення поправок щодо таких округів. Після цього змінити межі і склад дільниць та округів буде вже неможливо.

Ніна Федько, Трускавець-Онлайн

Війна проти трускавецької лікарні триває

Напередодні місцевих виборів кількість замовних матеріалів у трускавецьких мас-медіа побільшала. Чимало з них не вирізняються якістю та унікальністю текстів. Яскравий тому приклад – стаття з назвою «Від крадіжки ліків до політичної корупції, або Як доктор Кульчинський готував хірургічний корпус під приватизацію», опублікована у січні цього року. Під цією ж назвою її розмістили днями повторно, «оновивши» кількома абзацами… Головним фігурантом цих «матеріалів» є керівник Трускавецької міської лікарні Андрій Кульчинський. Та й не дивно, адже нині він головним претендент на посаду міського голови.

Як пояснює кандидат у мери Андрій Кульчинський, це банальний наклеп. І доказом цьому є низка перевірок у лікарні, які не виявили жодних зловживань.

- По-перше, законом передбачено, що без дозволу міської ради жодні дії з приватизації неможливі. По-друге, мене не було півтора місяця на роботі (тоді міський голова незаконно звільнив Андрія Кульчинського, – авт.). За той час міська влада багаторазово перевіряла всі полички та папки. Окрім того були перевірки держархбудконтролю, фінансової інспекції, санстанції, департаменту охорони здоров’я, СБУ, УБЕЗ (Управління по боротьбі з економічними злочинами). До нас приходили рахувати хворих, комісія полюбляла приїздити по п’ятницях. Ми зробили величезну кількість копій сертифікатів обладнання, – розповідає головний лікар Трускавецької міської лікарні Андрій Кульчинський.

За його словами, тема приватизації лікарні – не більше як міф, продуманий нинішнім міським головою.

- З 2012 року наша лікарня працює на основі договору про співпрацю з приватним інвестором. Закупили нове та якісне обладнання, що розширило напрями медичної допомоги. І, можливо, саме звідси команда нинішнього мера почала розкручувати цю історію, – зазначив Андрій Кульчинський.

За останні кілька років у міській лікарні для пацієнтів створили якісні умови, що відповідають високим європейським стандартам та вимогам. Послуги лікарні покращуються та вдосконалюються, тому, на думку співробітників лікарні, ці успіхи мучать міську владу.

Андрій Кульчинський також розповів, що інвестор минулого року написав листа міському голові з пропозицією укласти договір про державно-приватне партнерство, в якому зобов’язався утримувати частину палат, операційних та відділень Трускавецької міської лікарні. А міський голова відмовився від цієї пропозиції, бо саме в той час на рівні міністерства велися активні розмови про скорочення у медичній сфері.

Також з вуст нинішнього очільника Трускавця Р. Козира неодноразово лунали слова про те, що для міської лікарні достатньо 50% від її фінансування.

- Давайте виженемо половину лікарні на вулицю, так простіше? Закрили лікарню, вигнали людей, а що буде далі? Де будуть трускавчани лікуватися: у Дрогобичі, Львові, Києві, Варшаві?, – риторично запитує Андрій Кульчинський.

Понад місяць тому Трускавецьку міську лікарню відвідав заступник міністра охорони здоров’я Віктор Шафранський. Разом із керівництвом лікарні урядовець оглянув медзаклад, обговорив слабкі та сильні місця лікарні, недоліки сучасної медицини. В результаті Віктор Шафранський в цілому залишився задоволений, зазначивши, що Трускавецька міська лікарня рухається в правильному напрямку, тому проблеми з реформуванням там не виникнуть.

І справді, лікарня в Трускавці рухається до сучасної та високоякісної медицини. Там розвивають медичний туризм, вдалося реалізувати низку проектів малоінвазивної хірургії та урології. Зрештою у наше місто приїздять на лікування пацієнти зі всієї України, з Європи. Це дозволить акумулювати додаткові кошти, що так необхідні для утримання персоналу, купівлі нового обладнання, забезпечення соціальною медичною допомогою місцевого населення.

 - Скільки було цих перевірок... Це так дріб’язково з боку міського голови. Всі знають, за що я борюся. Я відчуваю підтримку колективу, і всі перевірки ми героїчно долаємо. Не знаю, що можна в цій ситуації ще додати, бо не можу показати акту про приватизацію, його просто не існує, – резюмував Андрій Кульчинський.

Прес-служба Андрія Кульчинського

Плітки про махінації у міській лікарні – новий вид передвиборчих технологій?

У програмі «Давайте поговоримо» в ефірі радіостанції «Твоє радіо» потенційний претендент на посаду міського голови Трускавця Андрій Кульчинський спростував плітки про крадіжку ліків та купівлю медобладнання, вартістю понад 1 млн. грн. Адже днями місцеві ЗМІ опублікували статтю, у якій звинуватили головного лікаря Трускавецької міської лікарні у махінаціях.

У студії Андрій Кульчинський розповів, що всі його рішення на посаді головного лікаря Трускавецької міської лікарні мають перспективну мету. Зокрема це стосується придбання дорогої рентген-дуги, яка, як було згадано в статті «Від крадіжки ліків – до політичної корупції», – це марнотратство з міського бюджету.

- Ми уклали угоду з Асоціацією медичного туризму України, яка нас рекламує. І це працює, тому що кількість операцій у Трускавецькій лікарні збільшується. Якщо раніше їх було чотири, то зараз десятки, а ми очікуємо приймати сотні й тисячі пацієнтів. Якщо ми плануємо розвинути медичний туризм у Трускавці, проводити комплексне лікування сечокам’яної хвороби, то нам вкрай необхідна така техніка, – пояснив Андрій Кульчинський. – Крім того, операція з використанням рентген-дуги передбачає швидку реабілітацію. Хіба це не показник якості надання медичної допомоги?.

Андрій Кульчинський прокоментував і так звану «крадіжку ліків», у якій звинуватили його невідомі автори статті. Як з’ясувалося, це протерміновані медикаменти, які підлягали утилізації. Через невиконання обов’язків довелося звільнити співробітницю лікарні.

- У кінці минулого року, коли почався опалювальний сезон, на горищі  наші сантехніки знайшли кілька ящиків з ліками. Ми відразу провели позапланову інвентаризацію і незаконних витрат не виявили. Почали з’ясовувати, що це за ліки. Переважно вони були протерміновані. Виявилося, що це все медикаменти, привезені учасниками Майдану, яких ми тоді приймали. Інша справа, що потрібно було їх утилізувати. Я мав серйозну розмову з підлеглими, і була звільнена медсестра, яка за це відповідала, – розповів головний лікар.   

 Інформацію щодо негативних фактів співпраці з дрогобицьким медичним центром «Консиліум» Андрій Кульчинський також спростував:

- У 2012 році уклали угоду з медцентром про співпрацю. З того часу «Консиліум» надав нам сертифіковане обладнання, що дозволило впровадити лапароскопічну холецистектомію (видалення каменів жовчного міхура та ін.), тобто значно розширився спектр операцій. І в нас у хірургічному відділенні оперативна активність сягає 70% . Це прорив. Я був у Польщі та Франції, і там 90% усіх операцій – лапароскопічні, тобто малоінвазивні, коли за день-два пацієнт може продовжувати реабілітацію вдома. Без цієї співпраці у нас би не було таких результатів. 

Андрій Кульчинський зазначив, що публікувати такого роду матеріали комусь вигідно, адже вони з’являються виключно перед виборами.

- Ці псевдостатті навіть не підписані. Там немає ні фактів, підтверджених документами, ні свідчень очевидців. Адже ні міліція, ні СБУ, ні КРУ – ніхто не побачив у нас порушень, – підкреслив потенційний кандидат на посаду мера.

Прес-служба Андрія Кульчинського

Порядок залежить від кожного

Місто складається з того, що в ньому знаходиться і хто в ньому живе. Будинки, подвір’я, вулиці, площі, ринки – все це складові частинки міста, кожна з яких впливає на його загальний вигляд та імідж. Та найважливішою складовою міста є його мешканці. І саме від них в першу чергу залежить те, який вигляд матиме їхнє місто.

Трускавець, як місто-курорт повинно бути чистим та доглянутим містом. Можливо воно і йде на крок попереду від своїх сусідів, але назвати його справді чистим наважуються одиниці. Більшість його мешканців кажуть “Місто стало чистішим, але воно не надто чисте”. В той же час всі вони погоджуються, що чистота починається з кожного із нас та залежить від нашої культури на вулицях міста.

Недаремно кажуть, що чисто не там де прибирають, а там, де не смітять. Хоча наші комунальні служби не завжди на совість прибирають вулиці і частенько забувають вчасно вивезти сміття з контейнерів, яке вітер розносить вулицями міста, робота над цим ведеться. Та тим не менше сміття вздовж доріг, біля майданчиків, стадіону і навіть біля самих будинків можна спостерігати завжди.

Гірка правда полягає в тому, що до такого стану місто доводять самі ж його мешканці. Не всі звичайно, далеко не всі. Однак у деяких людей збереглась погана звичка кидати сміття будь-де. Вони без зайвих роздумів кидають обгортки від цукерок, папірці, недопалки просто під ноги. А дехто умудряється викидати сміття прямо з вікон, яке часто залишається “красуватись” просто на гілках дерев.

Сумно, адже ці люди також тут живуть. Складається враження, що їм просто плювати на те, який вигляд має їхній двір, їхня вулиця та місто. Вони не поважають ні себе, ні інших людей, які тут живуть. Вони мимовільно перетворюють місто на великий смітник, який не врятуєш ніким прибиранням.

Тому кожному з нас потрібно задуматись над тим, що ми люди і ми господарі цієї землі. Нам тут жити, нам її розвивати та прикрашати, а не загаджувати все своїми сміттєвими відходами. Так насправді навіть тварини не чинять.

Ось так ми і живемо. Щодня ходимо на роботу (у кого вона є), по святах вдягаємо вишиванки, ходимо до церкви, говоримо патріотичні гасла… Та при цьому не помічаємо того сміття та безладу, який оточує нас, а часом навіть примножуємо його кількість на вулицях міста. Патріотизм та любов до свого міста – це не лише вишиванки та гарні слова. Це готовність берегти його чистоту та красу, зберігати природу та ставитись до неї, як до рідного дому.

Та мабуть місто так і залишатиметься в смітті, допоки такими ж засміченими будуть свідомості його мешканців. Лише навівши лад в своїх головах, змінивши своє корисливе ставлення до навколишнього світу, ми зможемо змінити на краще те, що знаходиться навкруг нас.

Ніна Федько, Трускавець-Онлайн

Увага! Нові рахунки для сплати ЄСВ

/З 15 вересня 2015 року змінено рахунки для сплати єдиного внеску/

У зв`язку з проведенням реорганізації територіальних органів Міндоходів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів ДФС утворені нові органи ДФС.

З 15 вересня 2015 року вступили в дію небюджетні рахунки 3719, відкриті на ім”я органів Державної фіскальної служби України для сплати коштів єдиного внеску та фінансових санкцій.

Отримувач: Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ ГУ ДФС у Львівській обл. ЗКПО 39507175 Банк ГУ ДКСУ у Львівській обл. МФО 825014

Єдиний внесок, нарахований роботодавцями на суми заробітної плати, винагороди за договорами ЦПХ, допомога по тимчасовій непрацездатності , номер рахунку 37197201011312, код ризику 71010000;

Єдиний внесок для фізичних осiб – підприємців у т.ч. якi обрали спрощену систему оподаткування та осiб, якi проводять незалежну професійну діяльність номер рахунку – 37194204011312, код ризику 71040000.

Повний ПЕРЕЛІК РАХУНКІВ розміщено на сайті ГУ ДФС у Львівській області.

Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ

При фіскальній службі формується Громадська рада

20 жовтня 2015 року об 15 год. 00 хв., у приміщенні Головного управління ДФС у Львівській області за адресою: м. Львів, вул. Стрийська, 35, актовий зал (-1 поверх), відбудуться установчі збори для формування складу Громадської ради при ГУ ДФС у Львівській області.

На сьогодні Ініціативна група, склад якої затверджено наказом ГУ ДФС у області від 21.08.2015 № 535, здійснює організаційні та методичні заходи щодо підготовки установчих зборів та формує список учасників.

З метою участі в установчих зборах представникам інститутів громадянського суспільства необхідно підготувати та надати на адресу Ініціативної групи оформлену належним чином заяву з переліком додатків та інші необхідні документи, визначені Постановою № 996.

Документи на паперових носіях приймаються нарочно до 18.09.2015 (включно) з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв., а також з 13 год. 45 хв. до 17 год. 00 хв. (крім вихідних та святкових днів) за адресою: м. Львів, вул. Стрийська, 35 каб. 103а або засобами поштового зв’язку за адресою: 79003, м. Львів, вул. Стрийська, 35, управління комунікацій ГУ ДФС у Львівській області.

Відповідальна за організацію прийому документів – Глеба Олена Данилівна – заступник начальника управління комунікацій,начальник відділу комунікацій з громадськістю.

З метою отримання детальної інформації звертайтеся за телефонами: (032) 297-33-35 чи (032) 297-36-88 або засобами електронного зв’язку: lv.grzv@sfs.gov.ua.

Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ

Запрошуємо на семінар для платників податків

Шановні платники податків!

24 вересня 2015 року Головне управління ДФС у Львівській області за участю представників аудиторської спільноти Львівської області проведе безкоштовний семінар для платників податків-юридичних осіб Львівської області на тему: «Нове в податковому законодавстві. Актуальні питання оподаткування (ПДВ, податок на прибуток підприємств, готівкові розрахунки та РРО, ЄСВ, ПДФО та військовий збір, спрощена система оподаткування)».

Початок семінару: 11 год. 00 хв.

Початок реєстрації: 10 год. 00 хв.

Місце проведення: м. Львів, вул. Стрийська, 35, актовий зал в цокольному приміщенні адмінбудинку Головного управління ДФС у Львівській області.

Запрошуємо взяти участь у семінарі усіх зацікавлених.

Головне управління ДФС у Львівській області



Создан 16 сен 2015



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником