Трускавецький вісник № 120 (1261) від 11 липня 2016 р.

 

Трускавецький вісник № 120 (1261) від 11 липня 2016 р.

11.07.2016



У номері: Інформує податкова; Короткі новини регіону.

Короткі новини

Розшукується злодій (дивіться фото)

Трускавецьким відділенням поліції розшукується особа чоловічої статі, яка вчинила крадіжку з номера в одному із санаторіїв м. Трускавця. Кому що-небудь відомо про особу, яка зображена на фото, просимо повідомити Трускавецьке відділення поліції за телефоном 102. Конфіденційність гарантується.

Антикорупційний форум перенесено на вересень

Антикорупційний форум органів місцевого самоврядування та громадських ініціатив, запланований на 12 липня, переноситься на вересень 2016 року.

Оскільки протидія корупції є однією з топових тем для України, то організатори хочуть задати старт новому політичному сезону саме з цього питання, а в зв’язку з цим Антикорупційний форум переноситься на вересень. Нагадаємо, що організаторами Антикорупційного форуму органів місцевого самоврядування та громадських ініціатив виступили Львівська облдержадміністрація, Дрогобицька міська рада та Міжнародний фонд «Відродження».

 «Життя в раю» – у Трускавці

В четвер, 14 липня, о 17.00, в бібліотеці-філії №1 м. Трускавця відбудеться засідання кіноклубу Docudays UA "Територія". Пройдуть перегляд та обговорення фільму "Життя в раю – нелегали по сусідству" (режисер Роман Вітал, Швейцарія, тривалість фільму 1 год. 18 хв.).

До бюджету надійшло 56,5 млн. грн. платежів

За підсумками січня-червня 2016 року платники податків, які перебувають на обліку в м. Трускавці мобілізовано 56,5 млн. грн. податків, зборів та платежів. Про це інформує Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ.

В січні-березні платники податків м. Трускавця сплатили до місцевого бюджету 23,2 млн. грн. податку з доходів фізичних осіб, що на 7,9 млн. грн. більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року.

Податку на нерухоме майно протягом січня-червня 2016 надійшло 2,8 млн. грн., що на 1,2 млн. грн. більше надходжень відповідного періоду 2015 р.

Спрощенці Трускавця сплатили до місцевого бюджету майже 5,4 млн. грн. єдиного податку, що на 1,8 млн. грн. більше надходжень минулого року.

До місцевого бюджету Трускавця поступило 4,1 млн. гривень акцизного податку

За підсумками січня-червня 2016 року суб’єкти господарської діяльності, які реалізують пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, нафтопродукти сплатили до місцевого бюджету Трускавця – понад 4,1 млн. грн., що на 1,5 млн. грн. більше до відповідного періоду минулого року. Про це інформує Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ.

На сьогоднішній день у місті Трускавці 103 суб’єкти господарювання.

Нагадуємо, що платники акцизу з роздрібної торгівлі алкоголем та пивом, тютюном та тютюновими виробами, а також паливом сплачують цей податок до місцевих бюджетів, на яких розташовані пункти продажу підакцизних товарів, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку подання декларації. Податковим кодексом передбачено ставку цього податку 5%. Звітним податковим періодом для таких платників є календарний місяць (не пізніше 20 числа).

До місцевого бюджету Трускавця надійшло 17,9 млн. грн. від плати за землю

За шість місяців цього року власники та орендарі земельних ділянок м. Трускавця сплатили до бюджетів територіальних громад понад 17,9 млн. грн., що на 7,2 млн. грн. більше від надходжень відповідного періоду минулого року, в тому числі 16,7 млн. грн. надійшло від юридичних осіб, що на 9,8 млн. грн. більше, ніж за відповідний період минулого року, та 1,1 млн. грн. внесено фізичними особами. Про це інформує Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ.

Нагадуємо, що сплата юридичними особами здійснюється щомісячно рівними частками, фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Власна інформація

Військовий санаторій в Трускавці відремонтує фірма, яка забудовує парк «Феофанія» для радника Януковича

Центр медичної реабілітації та санаторного лікування «Трускавецький» Міністерства оборони України 6 липня уклав угоду на капітальний ремонт спального корпусу санаторію з ТОВ «ЖОК.» за 5,36 млн грн. Про це повідомляється у Віснику державних закупівель.

До кінця поточного року планують провести повноцінний ремонт у 48 номерах різного класу, а також у приміщеннях загального користування. Згідно з документацією конкурсних торгів, також відремонтують балкони, змінять електрообладнання, систему опалення та водогін тощо.

Участь в конкурсі взяли п’ять фірм, пропозиція «ЖОК.» була найдешевшою.

ТОВ «ЖОК.» зареєстрована у Києві у березні 2014 року. Одноосібним власником є киянин Сергій Хамбір. Для підприємства це перший державний підряд. Але у фірми є своєрідний клон, який працює на ринку з 1997 року – фірма «ЖОК», але без крапки після букви «к», де власником на даний час є Богдан Вощик. Але ще у 2008 році Сергій Хамбір також володів частиною цієї фірми.

Хамбір та Вощик, крім того, є бізнес-партнерами ще в цілій низці підприємств. Можливо створення майже однойменної фірми було необхідно через низку судових проваджень порушених проти фірми без крапки в назві.

За інформацією журналістів телепроекту «Наші гроші», фірма «ЖОК» або «ЖОК.» найбільш відома тим, що вже тривалий час веде будівництво у столичному парку «Феофанія» на землях, що належать родині Людмили та Миколи Супринів. За словами працівників, саме Микола Супрун керує будівництвом приватних будинків на незаконно відчужених у парку землях.

Микола Супрун – радника екс-президента Януковича та колишнього представника податкової адміністрації по зв’язках із Верховною радою. Його дружина Людмила Супрун — колишній нардеп, очільниця Народно-Демократичної партії, племінниця впливового за часів Януковича комуніста Олександра Ткаченка.

Наші Гроші. Львів

Інформує податкова

Чи повинна ЮО подавати повідомлення за ф. № 20-ОПП з інформацією про відокремлені підрозділи, філії, представництва та в який термін вноситься дана інформація до Єдиного банку даних юридичних осіб/ Реєстру самозайнятих осіб?

Згідно з п. 15.1. ст. 15 розд. І Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платниками податків визнаються фізичні особи (резиденти і нерезиденти України), юридичні особи (резиденти і нерезиденти України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об’єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об’єктом оподаткування згідно з ПКУ або податковими законами, і на яких покладено обов’язок із сплати податків та зборів згідно з ПКУ. Об’єктом оподаткування можуть бути майно, товари, дохід (прибуток) або його частина, обороти з реалізації товарів (робіт, послуг), операції з постачання товарів (робіт, послуг) та інші об’єкти, визначені податковим законодавством, з наявністю яких податкове законодавство пов’язує виникнення у платника податкового обов’язку (п. 22.1 ст. 22 розд. І ПКУ). Об’єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідним розділом ПКУ.

Відповідно до п. 63.3 ст. 63 гл.6 розд. ІІ ПКУ з метою проведення податкового контролю платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік у контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб, відокремлених підрозділів юридичних осіб, місцем проживання особи (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку). Платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з порядком обліку платників податків.

Взяття на облік юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів як платників податків та зборів у контролюючих органах здійснюється на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (п. 64.3. ст. 64 гл.6 розд. ІІ ПКУ).

Порядок обліку об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням визначений розділом VIIІ Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 № 462), із змінами (далі – Порядок).

Форму за № 20-ОПП «Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність» визначено у додатку 11 до Порядку (далі – повідомлення за ф. № 20-ОПП). Таке повідомлення подається протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об’єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню (п.63.3 ст.63 ПКУ, п. 8.4 розд. VIIІ Порядку).

Таким чином, відокремлений підрозділ юридичної особи (у т.ч. філія, представництво) є платником податків. Він зобов’язаний стати на облік у контролюючих органах, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти пов’язані з оподаткуванням, через які здійснюється діяльність або щодо яких виникає обов’язок із сплати податків та зборів у відокремленого підрозділу шляхом подання до контролюючого органу повідомлення за ф. № 20-ОПП.

Юридична особа подає до контролюючого органу повідомлення за ф. № 20-ОПП щодо підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність юридичною особою, крім об’єктів оподаткування, відомості щодо яких надані до відповідних контролюючих органів відокремленими підрозділами такої юридичної особи в установленому порядку.

Слід зауважити, що у разі закриття відокремленого підрозділу відокремлений підрозділ подає до контролюючого органу повідомлення за ф. № 20-ОПП з інформацією про закриття таких об’єктів оподаткування, а юридична особа – повідомлення за ф. № 20-ОПП з інформацією про відкриття об’єктів оподаткування, що не припиняються із закриттям відокремленого підрозділу. Так само подаються повідомлення і разі передачі об’єкта відокремленого підрозділу на баланс іншого відокремленого підрозділу чи юридичної особи або якщо внаслідок організаційних чи інших змін об’єкт перестав бути об’єктом оподаткування відокремленого підрозділу.

Контролюючий орган вносить до Єдиного банку даних юридичних осіб інформацію про об’єкти оподаткування після отримання повідомлення за ф. № 20-ОПП.

Оскільки ПКУ не встановлено спеціальних строків опрацювання повідомлень за ф. № 20-ОПП, то контролюючі органи керуються строками виконання документів, визначеними Типовою інструкцією з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242. Контролюючий орган вносить до Єдиного банку даних юридичних осіб інформацію про об’єкти оподаткування протягом 30 днів після надходження (реєстрації) повідомлення за ф. № 20-ОПП до контролюючого органу.

В окремих випадках, коли повідомлення за ф. № 20-ОПП містить значний обсяг інформації про об’єкти оподаткування, наприклад, про об’єкти оподаткування великих платників податків, термін опрацювання такого повідомлення може бути збільшено, про що має бути поінформовано платника податків (із зазначенням причин).

Новий звіт з ЕСВ з'явився в "Електронному кабінеті платника"

З 1 липня поточного року для платників єдиного внеску розширено функціонал електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (cabinet.sfs.gov.ua). Так, платники мають можливість підготувати, заповнити та надіслати звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за новими формами.

Нові можливості кабінету забезпечують повний спектр послуг для суб’єктів спрощеної системи оподаткування (І та ІІ група) щодо подання звітності відповідно до вимог чинного законодавства. Користуючись режимом приватної частини «Введення звітності», платники мають змогу створити та надіслати до контролюючих органів в електронному вигляді:

- податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця та податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи – юридичної особи;

- податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (податковий розрахунок за ф. 1-ДФ);

- звіт щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування; повідомлення про прийняття працівника на роботу.

За результатами обробки звітності квитанції 1 та 2 розміщуються в режимі «Вхідні/вихідні документи» особистого кабінету.

Завдяки доопрацюванню ЕКП в частині подання звітності кількість користувачів зазначеного сервісу збільшилась вдвічі та станом на 06.07.2016 складає 1,8 млн.осіб.

Нагадуємо, що вхід до особистого кабінету здійснюється при наявності електронного цифрового підпису. Його можна отримати у будь якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, а також безкоштовно в АЦСК Інформаційно - довідкового департаменту ДФС (https://acskidd.gov.ua/).

Особливості формування платником ПДВ податкового кредиту без отримання податкової накладної, у разі якщо вартість наданих послуг визначається за показниками приладів обліку

Згідно з пп. «а» п. 198.1 ст. 198 Податкового кодексу України (Кодекс) до складу податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення платником податку операцій з придбання або виготовлення товарів (у тому числі в разі іх ввезення на митну територію України) та послуг.

Відповідно до п. 201.10 ст. 201 Кодексу при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку — продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) та надати покупцю за його вимогою.

Податкова накладна, складена та зареєстрована в ЄРПН платником податку, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.

Крім того, підставою для нарахування сум податку, що відносяться до складу податкового кредиту без отримання податкової накладної, можуть бути документи, зазначені у п. 201.11 ст. 201 Кодексу, а саме: - транспортний квиток, готельний рахунок або рахунок, який виставляється платнику податку за послуги зв'язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, крім тих, форму яких встановлено міжнародними стандартами;

- касові чеки, які містять суму отриманих товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального номера та податкового номера постачальника). При цьому з метою такого нарахування загальна сума отриманих товарів/послуг не може перевищувати 200 грн. за день (без урахування податку);

- бухгалтерська довідка, складена відповідно до п. 36 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу;

- податкова накладна, складена платником податку відповідно до п. 208.2 ст. 208 цього Кодексу та зареєстрована в ЄРПН.

Таким чином, якщо рахунок, що виставляється платнику податку за надані послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, містить загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, то такий рахунок для отримувача послуг с підставою для нарахування сум податку, що відносяться до складу податкового кредиту без отримання податкової накладної.

Про розстрочення сплати податків платниками податків

Розстрочення податкових зобов’язань передбачено статтею 100 Податкового кодексу України та Порядком розстрочення та відстрочення податкових зобов’язань платників податків, який затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 року № 574. Платник податків, який звертається до органу фіскальної служби із заявою про розстрочення (відстрочення) податкових зобов’язань, вважається таким, що узгодив суму такого податкового зобов'язання.

Органи державної фіскальної служби надають розстрочення (відстрочення) податкових зобов’язань стосовно тих податків і зборів (обов'язкових платежів), контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та погашення яких віднесено до їх компетенції згідно із законодавством.

Для розстрочення податкових зобов’язань платник податків звертається до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації або за місцем обліку такого податкового зобов’язання з письмовою заявою, в якій зазначаються суми податків, зборів, інших платежів, сплату яких просить розстрочити, а також термін розстрочення. При цьому, окремо вказуються суми, термін сплати яких ще не настав, а також суми згідно актів перевірок. До заяви додається економічне обґрунтування, яке складається з: аналізу фінансового стану; графіку погашення розстрочених сум; розрахунків прогнозних доходів платника, що гарантують виконання графіка погашення. Підставою для розстрочення податкових зобов’язань платника податків є надання ним достатніх доказів щодо існування загрози виникнення або накопичення податкового боргу. На розстрочені грошові зобов'язання пеня та штрафи не нараховуються з дати укладання договору до закінчення строку дії договору про розстрочення грошового зобов'язання.

Шляхом проведення поступових розрахунків з бюджетом, підприємства нарощують свої обсяги виробництва, отримують можливість вийти із скрутного фінансового становища, залишитися платоспроможними, зберегти робочі місця працюючим, уникнути накопичення боргів.

Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ



Обновлен 12 июл 2016. Создан 11 июл 2016



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником