Трускавецький вісник № 164 (1305) від 30 вересня 2016 р.

 

Трускавецький вісник № 164 (1305) від 30 вересня 2016 р.

30.09.2016



У номері: Інтерв’ю з Зеновієм Вариводою; Чому Стебник бідний; З нелегальними таксистами боротимуться; «Гаряча лінія» в податковій; Короткі новини регіону.

Короткі новини

Завтра в Дрогобичі пройде туристична зустріч-конференція

У суботу, 1 жовтня, в Дрогобичі в приміщені Спілки вчителів-полоністів України (вул. Трускавецька, 9) о 11.00 відбудеться туристична зустріч-конференція на тему «Постаті Дрогобича. Станіслав Гроньскі». Метою проведення конференції є висвітлення життєвого шляху відомого польського татерніка, альпініста і краєзнавця Станіслава Гроньского, якій народився в Дрогобичі. Частина зібраного історичного матеріалу подається вперше.

Організовують туристичну зустріч-конференцію Туристичний клуб «ВІВАТ», Дрогобицький клуб туристів «Бескид», Спілка вчителів-полоністів України, Туристично-інформаційний центр м. Дрогобича. Додаткова інформація про подію та Станіслава Гроньского і план конференції – за посиланням https://drive.google.com/folderview?id=0B3rBvMD77s5sN2IzR0oxa1g0dUk&usp=sharing

В Бориславі – новий керуючий справами

У четвер, 29 вересня, під час засідання чергової сесії Бориславської міської ради було обрано керуючого справами виконавчого комітету Бориславської міської ради Кобилецького Ігоря Миколайовича. Про це інформує офіційний сайт Бориславської міської ради. Посада керуючого справами виконкому у Бориславі певний час була вакантною.

Трускавець бере участь у Міжнародній туристичній виставці в Казахстані

З 29 вересня по 1 жовтня в столиці Казахстану Астані проходить XIII Казахстанська Міжнародна туристична виставка. Приємно, що на виставці представлений і Трускавець, а саме Трускавецький готельно-курортний комплекс «Карпати».

Слід зазначити, що в останній час кількість відпочивальників із Казахстану у Трускавці зросла. Є надія, що щораз більше казахів обиратимуть для оздоровлення та відпочинку саме Трускавець.

Власна інформація

У Трускавці боротимуться з нелегальними таксистами

Керівництво трускавецьких фірм-перевізників ПП “Інтертранстур” та ТзОВ “Оберіг”, спільно з водіями, які працюють у них, зустрілись з міським головою Трускавця Андрієм Кульчинським. Таксисти скаржились на велику кількість перевізників-нелегалів, які не сплачуючи до місцевого бюджету ні копійки, складають їм нездорову конкуренцію.

Зустріч ініціювали таксисти, які звернулись до влади міста з проханням посприяти у вирішенні конфлікту, що назрів між легальними та нелегальними перевізниками. “Ми зареєстровані в місті, працюємо офіційно, сплачуємо податки до місцевого бюджету, однак останнім часом в місті з’являється все більше нелегальних таксистів, не зареєстрованих тут. Хтось має невідомо яку моршинську реєстрацію, хтось взагалі може бути незареєстрованим. Вони займають наші місця, перехоплюють наших клієнтів, при цьому ще й дуже нагло поводяться”, – зазначив директор ПП “Інтертранстур” Іван Асафат.

В основному мова йшла про так зване “Апельсин-таксі” та моршинських таксистів. За словами місцевих перевізників їхнє нахабство перетинає будь-які межі. “Вони просто крадуть наших клієнтів, поводять себе так, наче їм все дозволено, неодноразово між нашими працівниками та ними трапляються певні сутички”, – зізнаються таксисти. Але поставити на місце нелегалів самотужки вони не в змозі. Тому звернулись до керівництва міста за допомогою, мовляв “скільки це триватиме? Чому ми маємо, сплачуючи податки, віддавати свій заробіток тим, хто тих податків не платить?”

На засіданні окрім міського голови був присутній також профільний заступник Олексій Балицький, начальник Трускавецького відділення державної податкової інспекції Руслан Корж, був присутній на зустрічі також офіцер Трускавецького відділення поліції.

За словами перевізників місцями найбільших скупчень неофіційних таксистів є залізничний та автовокзали. Саме тут найчастіше і трапляються конфліктні ситуації, через “поділ ринку” між перевізниками. Особливо нахабніють нелегали у вечірній час, після 20.00 вечора вони дозволяють собі не просто працювати поряд з іншими, але й витурювати офіційних таксистів.

В результаті зустрічі було з’ясовано, що вивести на чисту воду таксиста, який нелегально бізнесує на перевезеннях, не так вже й легко. Цим можуть займатись такі структури як Укртрансінспекція, податкова та поліція. Однак, якщо Укртрансінспекція має більш широкі повноваження в питанні контролю перевізників, проблема в її віддаленості та відсутності оперативного реагування. А податкова та поліція, в свою чергу, мають зв’язані руки, у зв’язку з мораторієм, накладеним на перевірки бізнесу в країні. “Ми можемо здійснити перевірку лише в разі наявної скарги, звернення. Тобто, якщо нам людина написала скаргу на конкретну особу (таксі), ми тоді здійснюємо перевірку її роботи”, – зазначив начальник відділення податкової інспекції міста Руслан Корж.

Приблизно така ж ситуація і з поліцією. Перевірити таксиста просто так ніхто не має права, лише у випадку, коли його зловлять на порушенні правил дорожнього руху чи в іншій конфліктній ситуації. А, щоб притягнути водія до відповідальності, необхідно ще довести той факт, що він здійснює перевезення пасажирів та отримує за ці послуги гроші. Водій запросто може заявити, що він просто підвозить когось знайомого. Тому для того, щоб довести це, потрібно зафіксувати факт перевезення та оплати за послугу з боку клієнта на фото чи відео або ж використавши підставну особу, яка згодом свідчитиме про цей факт у суді, куди перенаправляються всі протоколи зафіксованих поліцією правопорушень.

Міський голова Андрій Кульчинський зі своєї сторони пообіцяв сприяти фірмам-перевізникам у вирішенні проблеми, однак взамін вимагав зустрічних кроків. “Ми будемо вам допомагати. Буде створена комісія, яка пропрацює це питання, скоординуємо спільно зусилля поліції, податкової, нашу роботу, щоб ці питання вирішити. Таксі також немалу роль відіграє в житті міста. Це теж свого роду обличчя курорту, а такі конфліктні ситуації тільки псують нам імідж. Але ви зі своєї сторони повинні теж іти нам на зустріч, сплачувати більші податки до бюджету, виводити потроху з тіні працівників та влаштовувати їх офіційно”, – зазначив Андрій Кульчинський.

За останні вісім місяців роботи, фірми-перевізники сплатили такі суми податку до місцевого бюджету: “Вітязь” – 33 тис. грн, “Оберіг” – 13 тис. грн, “Інтертранстур” – 31 тис. грн, “Трускавецьтранс” – 400 гривень. Суми різні, оскільки кількість автомобілів у перевізників різниться. Однак, одне офіційно зареєстроване таксі, до бюджету міста платить в середньому 300 гривень податку на місяць. Фірми, в свою чергу, хоч і працюють нібито легально, однак мають офіційно влаштованих лише 2-3 працівники (директора, бухгалтера), і тих на мінімальній заробітній платі. Водії ж працюють по договору і отримують офіційні виплати в розмірі 300, 200, а то й 100 гривень.

“Для того, щоб в бюджеті були кошти, потрібно його наповнювати тими ж податками. Ми стараємось зараз ремонтувати дороги, які для вас також дуже важливі, вкладати в розвиток міста. На це все потрібні кошти. Тому, якщо ми йдемо на зустріч вам і допомагаємо витіснити нелегальних таксистів, тим самим даючи можливість вам заробляти більше, ви повинні теж давати місту більше. Я розумію, що це питання не одного дня, але треба до того йти поступово. Ви маєте оформляти своїх таксистів, хоча б на мінімальну заробітну плату і сплачувати більший податок” – наголосив міський голова.

Таксисти, в свою чергу обіцялись подумати над реалізацією поставлених вимог та рухатись в напрямку вдосконалення своєї роботи. Обговорили також і питання культури та зовнішнього вигляду водіїв, адже вони є своєрідною візитівкою міста та формують враження про курорт у гостів, яких вони підвозять. Тому неприйнятними є ситуації, коли таксисти в брудному одязі, неголені та некультурні в спілкуванні з клієнтами та ще й намагаються здерти із них втридорога, повозивши зайвий раз колами по місту.

“Добре, що ця зустріч відбулась і ми дуже сподіваємось на сприяння у вирішенні існуючої проблеми. Ми зі своєї сторони постараємось максимально покращувати свою роботу”, – зазначив керівник ТзОВ “Оберіг” Андрій Гнідан.

Повноцінний план вирішення існуючої проблеми ще будуть обговорювати та розробляти, спільно з перевізниками. Однак вже сьогодні влада міста має бачення акредитації фірм-перевізників, які надають послуги таксі-перевезень в місті. Лише акредитовані таксі матимуть певні привілеї та своєрідну рекламу зі сторони місцевої влади в наданні послуг з перевезення, чітке врегулювання місць їхніх стоянок та припинення незаконного бізнесу зі сторони немісцевих нахабних таксистів.

Ніна Федько, ТрускавецьОнлайн

Зеновій Варивода: «Землетрусу в Стебнику не було»

Мабуть, нашим читачам не треба особливо представляти Зеновія Вариводу. Свого часу він очолював Стебницький калійний комбінат. Нині кандидат технічних наук, член-кореспондент Академії гірничих наук України є нашим співрозмовником.

Ми розглядаємо карту, на якій Стебник як на долоні. Але головне — що під містом. Чи загрожують порожнечі стебничанам? Що слід очікувати найближчим часом? Наскільки безпечним є життя в місті?

Про це — наша розмова.

- Пане Зеновію, що Ви можете сказати про недавній землетрус у Стебнику?

- А землетрусу як такого, у звичному розумінні цього слова, не було. То був, можна сказати, техногенний землетрус. Відбувся обвал породи в карсті. Тобто лише в одній точці. А Стебник має декілька таких провалів. Ось на цій карті вони схематично позначені. Є декілька найбільш небезпечних порожнеч.

- І які найбільш небезпечні?

- Насамперед на автодорозі Дрогобич-Трускавець, яка примикає до Стебника.

- А ті провали, які були недавно в Модричах, мають якийсь стосунок до нашої теми?

- Звичайно. Це одного поля ягоди. Пласти від Стебника ідуть аж до Борислава — під колишньою фабрикою нетканих матеріалів. Це одне родовище — соляні та калійні пласти. З Модрич сотню років брали ропу і робили сіль. Але ніхто не стежив за геологічним процесом, який відбувався. Зараз інтенсивно утворюється карст, так звана депресивна лійка, вона стягує воду, і відбуваються процеси розширення площі порожнеч, вони йдуть швидше. Там, де стягується, воно розмивається, це ж очевидно. Пласти виходять на поверхню. І тому відбуваються провали. І все це пов’язано зі Стебницьким рудником №2.

- Чи може Стебник за таких обставин провалитися під землю?

- Потенційна загроза завжди є. Але на сьогодні, я би сказав, що самому Стебнику, мікрорайонам, де живуть люди, таке не загрожує.

- Ви можете порівнювати, як колись контролювали ці всі речі, і як все відбувається зараз.

- В минулому геологічна служба дійсно здійснювала контроль всього, що відбувається під землею. Були нормальні напрацювання. В останні роки, особливо після приватизації “Полімінералу”, такого контролю, як раніше, нема. Ось у чому проблема.

- Скільки порожнеч є під Стебником?

- Вони позначені на цій карті. Є на рудниках приблизно 30 мільйонів кубічних метрів пустот. Під Стебником — 15 мільйонів. Але ці порожнечі локалізовані. Тут державні служби за ними наглядають. А ось другий рудник, де є автодорога Трускавець-Дрогобич, про яку я казав, доходить до Модрич, і він затоплюється. Ось тут біда. Нічого не роблять. Саме в цій зоні може бути катастрофа. І загинуть люди. Сто відсотків.

- Яка небезпека для Трускавця, для “Нафтусі”, якщо в Стебнику, не дай Боже, щось станеться?

- Це буде біда для Трускавця, а “Нафтуся” просто зникне. Я здивований, що ніхто не розуміє наслідків можливої катастрофи.

- Якщо станеться катастрофа, то маємо лінію електропередач, водогін. Що з ними буде?

- Треба буде їх переносити. Але Дрогобич залишиться без води. Мікрорайон вулиці Самбірської має воду з Підбужа, а всі решта мікрорайонів залишаться без води.

- Який вихід із ситуації Ви бачите? Як зробити так, щоб не повторилася трагедія 1972 року?

- Треба сідати й працювати. Все, що я кажу, - це мої думки. Я знаю ситуацію. Але щоб знати, що конкретно слід робити, як уникнути катастрофи, - необхідно зробити аналіз. Ми ж можемо, наприклад, говорити, чи є життя в космосі. Але теж потрібні конкретні дані. Так і тут. Мене дивує власник “Полімінералу”, який придбав підприємство, але за три роки нічого не зробив. Державі заплатив гроші. Навіщо він купив? Щоб перепродати?

- Що би в цій ситуації могла зробити місцева влада?

- Було засідання комісії з надзвичайних ситуацій. Але влада має зробити чіткі кроки. Насамперед треба офіційно звернутися до обласної державної адміністрації і сказати, що в Стебнику біда. Є екологічні фонди, гроші в них. Як вони розтринькуються, я не знаю. Має бути створена на ці кошти спеціальна лабораторія, яка би постійно досліджувала, що діється під землею. Мають бути незалежні спеціалісти, які би реально оцінювали ситуацію, а не ті, які матеріально зацікавлені показати інші результати. Вони мають все проаналізувати і сказати: хлопці, дивіться, що робиться! А зараз дивляться, моніторять, беруть за це гроші — ну, звідки візьметься об’єктивність? Місцева влада може багато зробити і повинна це зробити.

Анатолій Власюк, «Тустань», газета "Воля громади"

Чому Стебник бідний?!

Здавалося б, варіантів відповідей є багато. Насправді ж, бідність почалася зі структури міста, а конкретніше, з того, як воно утворилося. Стебник утворювався як сателіт калійного заводу. Такими містами-сателітами на Львівщині, окрім Стебника, є Новояворівськ, Новий Розділ, Червоноград. До речі, проблеми в цих містах подібні – і екологічні, і економічні. Хтось у Москві вирішив, що навколо підприємства повинно бути місто. Сказано – зроблено. І тим самим закладено глибинну проблему, вирішувати яку доводиться нащадкам.

В момент, коли розвалювався Радянський Союз, абсолютна більшість стебничан залежала від калійного заводу. На заводі працювало біля 5 тисяч осіб. Якщо помножити цю цифру на 4 (середня кількість людей в одній сім`ї), то вийде 20 тисяч, приблизно стільки і становить населення Стебника. Отже представник майже кожної стебницької сім`ї так чи інакше залежав від функціонування калійного заводу.

Підприємство закрилося – і 5 тисяч людей опинилося на вулиці. Серед усіх міст Дрогобичини Стебнику не пощастило найбільше. В один день весь Стебник втратив роботу і почав її шукати де лиш міг – хто в Трускавці, хто в Дрогобичі, хто дальше (Львів, Київ, Московія, Польща, Чехія, Італія тощо). В результаті Стебник перестав бути живим містом, де вирує життя.

Можна сказати, що від того часу Стебник став депресивним. Але ми скажемо по-іншому – Стебник став спальним. І таким він залишається до сьогоднішнього дня. Якщо говорити про людське помешкання, то спальня є тим місцем, де найменше проводиться якась діяльність. Ми туди зайшли, переночували і вийшли. Де в домі зосереджена вся активність? Правильно, це вітальня, робочий кабінет. Навіть на кухні і в ванній ми робимо більше якоїсь роботи, ніж в спальні. У спальні ми хоча й проводимо значну кількість часу доби (6-9 годин), але продуктивності там найменше, ми ж просто спимо.

Порівняння з помешканням якнайкраще характеризує основну проблему Стебника та те, чому місто не розвивається.  Прибутки та податки є там, де людина проводить діяльність. А яка діяльність проводиться у Стебнику? Практично жодної. Сюди люди приїздять тільки спати. За 25 років ніхто зі стебницької влади не поставив питання як перетворити спальню на вітальню, кухню чи робочий кабінет. Ніхто. Починаючи від влади міста з початків Незалежності України і закінчуючи нинішнім міським головою Стебника та його командою.

Та все ж у Стебнику є певне коло людей, котрі робили спроби щось змінити, виправити ситуацію зі «спальним Стебником» хоча б для себе. На жаль, цих людей мало. Принаймні, недостатньо, аби переламати громадську думку і збудити всю громаду від летаргічного сну. Сонна людина не працює належним способом і не заробляє на себе. Сонна влада не виведе місто з ями чи кризи. Очевидно, що у Стебнику головним гаслом має бути «Встань! Прокинься! Пробудись!»…

У Стебнику до влади за всі ці роки не приходила людина, яка розуміється в бізнесі. Це були або ура-патріоти з різних крайніх ліво- та правоцентристських партій, або ж звичайнісінькі популісти. Вони були мрійниками, але не в кращому, а в гіршому значенні цього слова. Якщо б вони були мрійниками в кращому значенні слова, то стверджували б: «Я мрію, аби Стебник став розвиненим містом, де є довіра між владою, громадою та бізнесом. Я мрію, аби Стебник став містом, що процвітає». Але вони були тими мрійниками, які мріяли лише про воскресіння Стебницького калійного заводу.

Уявіть собі, що хтось з годувальників сім`ї помер (не доведи, Боже), а решта членів сім`ї абсолютно не думає, як себе забезпечити та гідно жити далі (чи як взагалі виживати), а пішла на цвинтар і сидить на могилі. Чого чекають? Чекають, що хрест похитнеться і впаде, що могила заворушиться і звідти вилізе їхній годувальник, який далі буде їх одягати, годувати, давати гроші на різні потреби. Це ж нонсенс. Нормальні люди так себе не поводять, ніхто не сидить на цвинтарі, очікуючи воскресіння трупа. Але так себе поводила і поводить стебницька влада. Сидить і чекає воскресіння заводу…

Роман Уневич, газета «Воля громади»

«Гаряча лінія» в податковій

29 вересня у Трускавецькому відділенні Дрогобицької ОДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку “гаряча лінія”. Пропонуємо до уваги відповіді на запитання платників податків, які надала завідувач сектору обслуговування платників податків Ключко Л.І. та завідувач сектору оподаткування фізичних осіб Садлівська М.І.

- Чи нараховуються податкові зобов’язання на дебіторську заборгованість за оплаченими але не отриманими товарами, послугами, необоротними активами на момент анулювання реєстрації особи як платника ПДВ?

- Платник податку, у якого на дату анулювання реєстрації як платника ПДВ обліковується дебіторська заборгованість за оплаченими але не отриманими товарами/послугами, необоротними активами, за якими суми ПДВ було включено до податкового кредиту, повинен не пізніше такої дати нарахувати податкові зобов’язання за такими товарами/послугами, необоротними активами виходячи з їх звичайної ціни, визначеної на момент такого нарахування.

Відповідно до п. 184.7 ст. 184 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями якщо товари/послуги, необоротні активи, суми податку по яких були включені до складу податкового кредиту, не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник податку в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати анулювання його реєстрації як платника податку зобов’язаний визначити податкові зобов’язання по таких товарах/послугах, необоротних активах виходячи із звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів, крім випадків анулювання реєстрації як платника податку внаслідок реорганізації платника податку шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону.

Отже, платник податку, у якого на дату анулювання реєстрації як платника ПДВ обліковується дебіторська заборгованість за оплаченими але не отриманими товарами/послугами, необоротними активами, за якими суми ПДВ було включено до податкового кредиту, повинен не пізніше такої дати нарахувати податкові зобов’язання за такими товарами/послугами, необоротними активами виходячи з їх звичайної ціни, визначеної на момент такого нарахування.

- Який порядок анулювання платника ПДВ?

- Відповідно до п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі - ПКУ) реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо:

а) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку протягом попередніх 12 місяців, подала заяву про анулювання реєстрації, якщо загальна вартість оподатковуваних товарів/послуг, що надаються такою особою, за останні 12 календарних місяців була меншою від суми, визначеної ст. 181 ПКУ, за умови сплати суми податкових зобов’язань у випадках, визначених розділом V ПКУ;

б) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, прийняла рішення про припинення та затвердила ліквідаційний баланс, передавальний акт або розподільчий баланс відповідно до законодавства за умови сплати суми податкових зобов’язань із податку у випадках, визначених розділом V ПКУ;

в) будь-яка особа, зареєстрована як платник податку, реєструється як платник єдиного податку, умова сплати якого не передбачає сплати податку на додану вартість;

г) особа, зареєстрована як платник податку, протягом 12 послідовних податкових місяців не подає контролюючому органу декларації з податку на додану вартість та/або подає таку декларацію (податковий розрахунок), яка (який) свідчить про відсутність постачання/придбання товарів, здійснених з метою формування податкового зобов’язання чи податкового кредиту;

ґ) установчі документи будь-якої особи, зареєстрованої як платник податку, визнані рішенням суду недійсними;

д) господарським судом винесено ухвалу про ліквідацію юридичної особи банкрута;

е) платник податку ліквідується за рішенням суду (фізична особа позбувається статусу суб’єкта господарювання) або особу звільнено від сплати податку чи її податкову реєстрацію анульовано (скасовано, визнано недійсною) за рішенням суду;

є) фізична особа, зареєстрована як платник податку, померла, її оголошено померлою, визнано недієздатною або безвісно відсутньою, обмежено її цивільну дієздатність;

з) припинено дію договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції (для платників податку, зазначених у підпунктах 4, 5 і 8 п. 180.1 ст. 180 ПКУ) або закінчився строк, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку.

Згідно з п. 184.2 ст. 184 ПКУ анулювання реєстрації на підставі, визначеній у п.п. «а» п. 184.1 ст. 184 ПКУ, здійснюється за заявою платника податку, а на підставах, визначених у підпунктах «б» - «з» п. 184.1 ст. 184 ПКУ, може здійснюватися за заявою платника податку або за самостійним рішенням відповідного контролюючого органу.

Анулювання реєстрації здійснюється на дату:

- подання заяви платником податку або прийняття рішення контролюючим органом про анулювання реєстрації;

- зазначену в судовому рішенні;

- припинення дії договору про спільну діяльність, договору управління майном, угоди про розподіл продукції або закінчення строку, на який утворено особу, зареєстровану як платник податку;

- що передує дню втрати особою статусу платника податку на додану вартість.

При цьому датою анулювання реєстрації платника податку визначається дата, що настала раніше.

Відповідно до п. 184.3 ст. 184 ПКУ контролюючий орган анулює реєстрацію особи як платника податку, що подав заяву про анулювання реєстрації, якщо встановить, що він відповідає вимогам п. 184.1 ст. 184 ПКУ.

У разі відсутності законних підстав для анулювання реєстрації контролюючий орган протягом 10 календарних днів після надходження заяви платника податку про анулювання реєстрації подає такому платникові податку вмотивовану письмову відмову в анулюванні реєстрації з поясненнями із зазначеного питання (п. 184.4 ст.184 ПКУ).

Про анулювання реєстрації платника податку контролюючий орган зобов’язаний письмово повідомити особу протягом трьох робочих днів після дня анулювання такої реєстрації (п. 184.10 ст. 184 ПКУ).

- Чи є обов’язковим отримання витягу з реєстру платників ПДВ?

- Законом України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» скасовано такі документи, як свідоцтво про реєстрацію особи платником податку на додану вартість та свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта спеціального режиму оподаткування, та надано право платникам податку на додану вартість за їх запитом отримувати витяги із реєстру платників податку на додану вартість в контролюючих органах.

Оскільки отримання витягів з реєстру платників податку на додану вартість не є обов’язковим для платників, контролюючі органи не мають підстав вимагати їх у платників.

Підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником податку на додану вартість є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб-порталі ДФС, яка оновлюється щоденно.

Трускавецьке відділення Дрогобицької ОДПІ



Создан 30 сен 2016



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником