Трускавецький вісник № 33 (1395) від 28 лютого 2017 р.

 

Трускавецький вісник № 33 (1395) від 28 лютого 2017 р.

28.02.2017



У номері: Трускавець прийматиме гірські автоперегони; Короткі новини регіону.

Короткі новини

У Дрогобичі вогнеборці врятували двох чоловіків під час пожежі у підвалі

Як інформує прес-служба ГУ ДСНС України у Львівській області, 27 лютого о 23.50 до Служби порятунку «101» надійшло повідомлення про пожежу в м. Дрогобич по вул. М. Грушевського, 76 в підвалі п’ятиповерхового житлового будинку. Вогнеборців на місце події викликав мешканець будинку, побачивши дим, що йде з підвалу.

До місця виклику було негайно направлено пожежно-рятувальне відділення № 5 ДПРЧ м. Дрогобич. Вогнеборці за лічені хвилини прибули на місце події та оперативно приступили до ліквідації займання.

Пожежа спричинила сильне задимлення, через що рятувальники ліквідовували займання у апаратах захисту органів дихання. Під час пожежі у підвальному приміщенні перебували два чоловіки 1965 та 1975 років народження. Фахівці ДСНС вивели потерпілих із задимленого приміщення та передали працівникам швидкої медичної допомоги.

Силами рятувальників пожежу локалізували о 00.06 і ліквідували в складі ланки газодимозахисної служби о 00.16. Вогнем знищено сміття на площі 2 кв.м. До ліквідації займання залучались 8 рятувальників та 2 пожежних автомобіля. Причина виникнення займання встановлюється.

Комісія з питань регламенту у Трускавці рекомендує звернутися до НАЗК

28 лютого відбулося чергове засідання депутатської комісії Трускавецької міської ради з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування і ЗМІ. Одним з чотирьох питань, які було розглянуто, стало звернення депутата ТМР, голови бюджетної комісії ТМР Олега Карпина (Об`єднання «Самопоміч») з проханням дати роз`яснення, чи вважатиметься конфліктом інтересів голосування ним за проект рішення про ставки податку на нерухомість. Олег Карпин мотивує свій сумнів тим, що в нього є житлова та комерційна нерухомість, а сам він є суб’єктом підприємницької діяльності.

Комісія доручила юридичному відділу ТМР звернутися до Національного агентства з питань запобігання корупції в Україні з метою отримання належних роз`яснень з цього приводу. Оскільки кожен з депутатів володіє якоюсь нерухомістю, то всупереч здоровій логіці питання щодо податку на нерухомість не може бути розглянуте, оскільки в усіх 26 депутатів виникає конфлікт інтересів.

Крім того, на депутатській комісії Трускавецької міської ради з питань депутатської діяльності, законності, етики, регламенту, місцевого самоврядування і ЗМІ розглянули два звернення однієї з громадських організацій міста та рекомендували раді схвалити проект рішення щодо реорганізації КП «Трускавецька міська лікарня» в комунальний заклад «Трускавецька міська лікарня».

У Дрогобицькій семінарії відбувся вечір пам'яті Патріарха Йосипа

22 лютого в актовому залі Дрогобицької духовної семінарії відбулась святкова академія з нагоди 125-ліття з дня народження патріарха Йосифа (Сліпого). Про це інформує сайт семінарії. Відповідальними за проведення дійства був семінарійний колектив "Студія Наказ-95", який підготував захоплюючу виставу про нелегке життя блаженнішого Патріарха.

Розпочалась академія з молитви "Отче Наш", яку виконав семінарійний октет. Опісля до слова запросили владику Ярослава (Приріза), який розповів захоплюючі історії з життя кардинала. Також до слова були запрошені ректор семінарії о. Мирон Бендик та викладач п. Ігор Бриндак. Мистецьке дійство було побудоване на спогадах самого Патріарха Йосифа. Семінаристи чудово змалювали той важкий період часу, коли патріарх зазнавав поневолень від радянської влади, яка неодноразово пропонувала перейти йому на православ'я, а отримавши відмову - засудила кардинала на заслання.

По завершенні академії відбулася трапеза, на якій владика Ярослав (Приріз) подякував братам за незабутні враження, які виникли у присутніх під час перегляду, та побажав їм надалі розвивати свій талант.

Власна інформація

Ремонтуватимуть аварійну дорогу Дрогобич-Борислав

Для ремонту дороги Дрогобич-Борислав будуть залучені спільні кошти бюджетів районної та місцевих рад. Про це повідомила прес-служба Дрогобицької РДА.

Зокрема, у Дрогобицькому районі цього року розпочнеться ремонт автодороги Дрогобич-Борислав, яка на сьогоднішній день перебуває в аварійному стані.

За підсумками зустрічі влади Дрогобича та району з начальником філії «Дрогобицький райавтодор» Сергієм Грибановим, було вирішено профінансувати ремонт цієї дороги з бюджетів Дрогобицької районної ради, а також Дрогобицької та Бориславської міськрад.

Наразі відповідне звернення Дережицької сільської ради було скеровано на розгляд до районної влади.

Нагадаємо, станом на 2 грудня 2015 року у Сколівському районі Львівщини ремонтують львівську ділянку траси М-06 Київ-Чоп. Вартість ремонту дороги становить 76,9 млн грн, а роботи стартували 28 жовтня.

Також 3 лютого на автодорогах Львівщини стартували роботи з ліквідації аварійної ямковості.

Варіанти

Борговий конфлікт між водоканалами Дрогобича і Трускавця взявся вирішити державний регулятор

У Києві під егідою Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, відбулася нарада, темою якої став борговий конфлікт між КП «Дрогобичводоканал» та ТзОВ «Трускавецький водоканал».

Ділова зустріч у столиці за посередництва НКРЕКП була ініційована Дрогобицькою міською радою. В обговоренні проблеми, гострота якої не зменшується уже кілька років поспіль, взяли участь зі боку Дрогобича: перший заступник міського голови Ігор Герман та начальник КП «Дрогобичводоканал» Роман Шагала. Трускавець представляв лише генеральний директор ТзОВ «Трускавецький водоканал» Володимир Возняк.

Риторику зустрічі член комісії НКРЕКП Руслан Машляківський базував на двох питаннях: чому Трускавець не проводить розрахунку за спожиті послуги, а також, чи намагалося КП «Дрогобичводоканал» вплинути на боржника через звернення до прокуратури та НАБУ.

Заслухавши обидві сторони конфлікту, Руслан Машляківський рекомендував директору Трускавецького водоканалу балансувати споживання послуги із спроможністю платити за неї, а також обмежитися у всіх фінансових витратах і, насамперед, сплатити борг дрогобицькому підприємству. НКРЕКП до 3 березня відвела керівникам двох водоканалів час для напрацювання алгоритму вирішення конфлікту. У разі неотримання письмової гарантії, що сторони стали на шлях компромісу, зі слів Руслана Машляківського, буде вжито заходів у межах повноважень державного регулятора.

Нагадаємо, на 28.02.2017 р. ТзОВ «Трускавецький водоканал» заборгував КП «Дрогобичводоканал» 12 млн 321 тис. грн.

ЗІК

Трускавець прийматиме гірські автоперегони

Трускавець перетвориться на автоспортивну Мекку. Вже 24-26 березня 2017 року тут відбудуться перший та другий етапи Чемпіонату України з гірських автоперегонів «Гран-Прі Трускавець». Трасу вже охрестили вітчизняним ралі Монте-Карло, а досвідчені спортсмени, які мали можливість ознайомитися зі схемою та ландшафтом, зазначають – це один з найскладніших етапів за всі 20-ть років проведення гірських перегонів в незалежній Україні. А від того ще цікавіший, тож у списках учасників обов’язково значитимуться прізвища чемпіонів та справжніх метрів українського автоспорту. До того ж, вдруге від початку року про свою участь в українських етапах заявили і спортсмени з Польщі.

За словами організатора, директора Галицького Автомобільного клубу Сергія Єженкова, етапи у Трускавці мають стати справжнім святом для спортсменів і глядачів. Активне сприяння організаторам виявила місцева влада, як у підготовці спортивної складової, так і у створенні справжніх фан-зон з величезними моніторами, на яких всі бажаючі зможуть слідувати за стартом та перебігом змагань.

Втім, найбільшу увагу приділили безпеці – траса проходить просто вулицями міста і дозволяє розвивати спортивним авто чималу швидкість, водночас є достатньо затиснутою. Тож аби уникнути випадковостей, у місті на період змагань буде обмежено рух пішоходів певними ділянками і перекрито автомобільне сполучення. Про точний час перекриття містян та гостей повідомлять заздалегідь.

Змагання триватимуть два дні і відкриються 24 березня урочистим заходом на центральній площі Трускавця. Наступного дня, 25 березня, пройде 1-й етап перегонів.

1-й етап:

Загальна довжина траси: 3100 метрів.

Зміна висот: 100 метрів

Особливість траси: дистанція пролягає центром міста і передбачає різку зміну покриття з асфальту на бруківку, та крутий розворот автомобілів «бочку» у центрі дистанції біля найбільшої глядацької зони (фан-зони).

Урочисте відкриття: 24.03.2017 о 19:20.

Старт змагань: 25.03.2017 о 09:00.

Парк сервісу змагань: вул. Бориславська.

Пізніше спортсмени перемістяться у село Модричі, де вже 26 березня пройде 2-й етап Гірського Чемпіонату.

2-й етап:

Загальна довжина траси: 3000 метрів

Зміна висот: 50 метрів

Особливість траси: швидкісна «ходова» траса, що проходить крізь лісовий масив

Старт змагань: 26.03.2017 о 09:00

Урочисте закриття перегонів: 26.03.2017 о 19:00

Парк сервісу змагань: с. Модричі, санаторій «Нафтуся Прикарпаття»

Початок прийому заявок від учасників: 24.02.2017.

Суть гірських перегонів полягає у швидкісному підйомі. Перед стартом відбудеться ознайомлення з трасою та кваліфікаційні заїзди. До заліку результату перегонів ідуть по два з трьох кращих фінальних заїздів кожного з учасників.

Залікові групи в яких виступають спортсмени, формуються відповідно потужності двигуна автомобілів і є такими:

- А4 – автомобілі груп «N», «R», «А» та сертифіковані FAU автомобілі з робочим об'ємом двигуна до 3500 куб. см. включно без наддуву або до 2058 куб. см. включно для двигунів з наддувом,

- А3 – автомобілі з робочим об'ємом двигуна до 2000 куб.см, а також автомобілі групи «А» з робочим об'ємом двигуна до 1600 куб. см.,

- А2 – автомобілі з робочим об’ємом двигуна до 1600 куб.см та автомобілі з 16-клапаним двигуном з робочим об’ємом до 1600 куб.см.,

- А1 – автомобілі з робочим об’ємом двигуна до 1400 куб. см.,

- А9К – автомобілі радянського та іноземного виробництва, з атмосферним двигуном і об’ємом до 2000 куб.см., з приводом на задню вісь,

- А8К – сертифіковані FAU автомобілі з приводом на задню вісь з робочим об’ємом двигуна до 1600 куб.см.(ВАЗ, ІЖ, Москвич та їх модифікації),

- А7К – сертифіковані FAU автомобілі з приводом на задню вісь з робочим об’ємом двигуна до 1300 куб.см. (ВАЗ 2101, ЗАЗ та їх модифікації),

- ІС – автомобілі незалежно від типу приводу та робочого об’єму двигуна, які відповідають технічним вимогам до будь-якої іншої групи Чемпіонату України з гірських гонок та з обов’язковою вимогою, що вони вироблені до 1991 року.

Юлія Матвєєва



Создан 28 фев 2017



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником