Трускавецький вісник № 163 (1898) від 24 грудня 2019 р.

 

Трускавецький вісник № 163 (1898) від 24 грудня 2019 р.

24.12.2019



У номері: Анонс Різдвяних богослужінь; Про відкриття Клубу творчих людей «Creative HuB»; Анімація та промоція; Стосунки з РФ та Польщею; Кримінальні новини.

Короткі новини

Розклад Різдвяних богослужінь в трускавецькому костелі

24 грудня, Навечір'я Різдва Христового

23.30. Спільне колядування.

24.00. Урочиста Свята Меса Пастирів.

25 грудня, Різдво Христове

9.00. Свята Меса польською мовою.

16.00. Свята Меса українською мовою.

26 грудня, св. первомученика Степана

9.00. Свята Меса польською мовою.

16.00. Свята Меса українською мовою.

Розкрадання віковічних дубів на Львівщині на понад 700 тисяч гривень викрила СБУ

Масштабну незаконну вирубку цінних порід деревини у заповіднику Дрогобича блокувала Служба безпеки України. Про це інформує пресцентр СБУ.

З території парку, що перебуває на балансі Департаменту міського господарювання Дрогобицької міської ради, ділки нелегально вивозили протиправно зрубані дерева для переробки та продажу.

За результатами обстеження, проведеного екологічною інспекцією встановлено, що зловмисники знищили понад 100 віковічних дубів та завдали державі збитки на більше ніж 700 тисяч гривень.

У межах кримінального провадження за ч. 1 ст. 246 Кримінального кодексу України тривають слідчі дії для встановлення всіх обставин правопорушення та притягнення до відповідальності осіб, причетних до протиправної діяльності.

Викриття проводилось спільно зі слідчими поліції під процесуальним керівництвом Дрогобицької місцевої прокуратури.

Понад 600 мільйонів гривень податків, зборів та єдиного внеску сплатили до бюджету платники Трускавецької ДПІ

За січень – листопад 2019 року платниками податків Трускавецької ДПІ до Зведеного бюджету сплачено 416,3 млн. гривень податків, зборів та інших обов’язкових платежів. У порівнянні з аналогічним періодом попереднього року сума надходжень збільшилась на 42,9 млн. гривень. Про це інформує Дрогобицьке управління ГУ ДФС у Львівській області.

До Державного бюджету протягом січня – листопада 2019 року перераховано 220,6 млн. гривень, в тому числі – податку на додану вартість – 154,8 млн. грн, податку на прибуток – 11,8 млн. грн, податку на доходи фізичних осіб – 36,8 млн. гривень.

До місцевого бюджету впродовж січня – листопада 2019 року мобілізовано надходжень у сумі 195,7 млн. гривень. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року це більше на 16,8 млн. грн. Основними джерелами наповнення місцевого бюджету є податок на доходи фізичних осіб – 110,4 млн. грн, плата за землю – 31,1 млн. грн, єдиний податок – 24,4 млн. грн, податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки – 13,3 млн. гривень.

Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування забезпечено в сумі 171,8 млн. грн, у порівнянні з надходженнями аналогічного періоду минулого року показник збільшено на 145,9 млн. гривень.

На турнірі з бадмінтону трускавчани вибороли 17 призових місць

21-22 грудня 2019 р. у Львові на дитячому турнірі з бадмінтону «Команчерики» (до дня св. Миколая) взяли участь 80 юних спортсменів 10-12 років з Ужгорода, Трускавця, Мостиськ та Львова.

Трускавець представляла команда вихованців дитячо-юнацького спортивного клубу «Спортовець» (тренер Юрій Бєлов), які вибороли 17 призових місць: Кас'яненко Ярослав (І, І), Кулик Влад (ІІІ), Кропивницька Анна (І, ІІ), Черемісін Віктор (І), Федів Марія (ІІ, ІІ), Мельникович Назар (І, ІІІ), Жеплінська Віолетта (ІІ, ІІІ), Спариняк Вероніка (ІІ), Спариняк Софія (ІІІ), Семенюк Влад (ІІІ), Федів Василь (ІІІ , Федан Ярослав (ІІІ).

Всі учасники турніру достойно змагались, показали гарний рівень підготовки та отримали солодкі подарунки від св. Миколая.

Виїзд на змагання відбувся за підтримки відділу у справах сім’ї, молоді і спорту Трускавецької міської ради.

Сильні в боксі

22 грудня 2019 р. у м. Стебник, проводився ІІІ традиційний обласний турнір з боксу "Кубок патріотів" серед юнаків. У змаганнях взяли участь понад 80 юних боксерів спортивних шкіл та клубів Стебника, Дрогобича, Самбора та Трускавця.

Трускавець на цих змаганнях представляли 24 вихованця відділення боксу дитячо-юнацького спортивного клубу «Спортовець» (тренери ДЮСК Анатолій Гнатків та Назар Мінів).

Перемогу та І місця вибороли трускавецькі боксери: Білас Олексій, Денькович Захар, Ластовецький Владислав, Нагорний Даур, Наконечний Павло, Наконечний Владислав, Кісак Андрій, Летнянка Ірина, Допілка Захар, Допілка Макар, Грицук Михайло, Скалич Дмитро, Парапір Віталій, Старовий Руслан, Кот Богдан, Савчак Володимир, Садов`як Назар, Марушка Роман, Побережний Ілля, Цибулько Мар’ян, Грицик Микола.

Другі місця та срібні медалі у юних «спортовців» Паніва Володимира та Пелищака Володимира.

Власна інформація

У Бориславі поліцейські викрили зловмисника, причетного до крадіжки з магазину скриньки з пожертвами

Про крадіжку в Бориславське відділення поліції повідомив власник одного з магазинів, розташованого на вулиці Шевченка. За словами чоловіка, добровільні пожертви відвідувачів торгівельного закладу призначались для лікування важко хворого 15-річного хлопця – жителя Перемишлянського району.

На місці події працювала слідчо-оперативна група. Проведеними оперативно-розшуковими заходами, завдяки злагодженим діям співробітників служб та підрозділів Бориславського відділення поліції, правоохоронці встановили особу зловмисника – 43-річного місцевого мешканця, раніше неодноразово судимого за майнові злочини.

Досудове розслідування триває, вирішується питання щодо повідомлення чоловікові про підозру у вчиненні кримінального правопорушення за ч.2 ст.185 КК України (крадіжка). Максимальне покарання, передбачене статтею, - позбавлення волі на строк до п’яти років.

Відділ комунікації поліції Львівської області

Подія, яка зробила цей рік

Creative HuB. Клуб творчих людей Трускавця. Це те, чого Трускавець потребував давно – як кисню, як ковточка чистої води, як шармового шлейфу, який повинен супроводжувати курортну столицю України. Адже Трускавець – не лише місто здоров`я, бальнеологічний курорт та туристично приваблива місцина, а ще й локомотив розвитку регіону та культурний центр. Тут щотижня, а інколи й щодня – по декілька важливих заходів у різних локаціях, а в сукупності – круглорічний фестиваль подій різнопланового характеру, які визначають ритм життя курорту. Спокійно неквапний у плані руху та широко асортиментний у плані пропозицій. І поки так буде, Трускавець – поза конкуренцією.

Трускавчанка Христина Білас (з дому Касперська) своєю ідеєю та її реалізацією доповнила цей цілорічний фестиваль подій у Трускавці. Клуб творчих людей «Creative HuB», який відкрився у суботу, 21 грудня – це спроба по-новому подивитися якою має бути творча тусовка, відкрити нові таланти міста та регіону, підтримати існуючі таланти, вдихнути нове життя та додати темпу у життя не гостей курорту, а власне трускавчан. Бо «Creative HuB» твориться в першу чергу трускавчанами і для трускавчан, на відміну від більшості інших проєктів, заходів, конкурсів та фестивалів, до яких трускавчани тільки долучаються, але не грають там першої скрипки. А тут трускавчани зіграли не лише першу скрипку, а дали цілий симфонічний концерт власними силами, новим і злагодженим оркестром.

З чого почалася ідея? З зустрічі в ресторані. Творчі люди різного плану (співаки, художники, музиканти, модельєри тощо) вирішили зробити щось нове і цікаве. Як результат – дуже вдала вечірка 21 грудня під назвою «Wow show».

Шоу було дійсно вау, Фейсбук накрила хвиля захоплення і гордості за цю подію, а світлини за столиками з шампанським в готелі «Трускавець 365» стали додатковою рекламою цього закладу, який своєю діяльністю порвав всі стереотипи щодо бізнесу, курорту та івентів.

Від «Creative HuB»у виграли всі. І дизайнерка Леся Семі (випускниця Трускавецької СШ №1 Леся Когут), показ колекції мод якої справив справжній фурор (завітайте на другий поверх магазину «КУБ»). І мережа агенцій гарячих путівок «Marko Travel», які чітко заявили про себе перед елітною публікою. І художниця Наталія Поліщук, котра зайвий раз нагадала трускавчанам, що можна і вихідцю з Трускавця зазнати світової слави, потрібно лише захотіти і тяжко попрацювати для цього. І, звичайно ж, музиканти та співаки, гурти та танцювальні колективи, котрі продемонстрували свої таланти. Бо хто показує себе, розкриває перед іншими, той кличе успіх у своє життя.

В готелі «Трускавець 365» три години вечора суботи були подією року, що минає. Новий проєкт відразу отримав схвалення трускавчан, і вартує продовження. Але яким буде це продовження? Як часто збиратимуться творчі люди і в якому форматі? Чи це й надалі будуть безплатні тусовки (а за все комусь доводиться платити), чи буде вхід за певну ціну? Це все – в процесі обговорень, після чого будуть нові рішення та нові «Wow show».

- Цей проєкт – це моя ідея, бо хочеться, щоб Трускавець окрім курорту та центру туризму став ще й культурним центром, до якого з`їжджатися творчі люди. В нашому краї є чимало справжніх талантів, які потрібно розвивати. Треба відкривати нові молодіжні гурти, підтримувати існуючі, щоб з Трускавця виростали зірки, - зазначила авторка ідеї креативного хабу та продюсерка проєкту Христина Білас (з дому Касперська).

Ведучим вечірки був Володимир Наконечний. Він запрошував до виступу гурти та окремих виконавців, анонсував покази мод, надавав слово поважним людям, у тому числі мерові міста Андрієві Кульчинському, словом, був тамадою на цьому весіллі без наречених. Першим гуртом, який виступив на символічній сцені, були «Модерн Фолк», котрі нагадали, що народна музика вічно затребувана, мелодійна і не старіє. Були репери (Олег Піхота), були рокери, були ladies in red (з дрогобицького франкового вишу), був дует акордеоністів з Дрогобича і ансамбль «Стебничаночка», був скрипаль-віртуоз Олександр Ілечко (директор Народного дому м. Стрия), був співак Я-Рек, були танці від «Ювенти Денс» (керівник студії Юрій Задорожний), був шоу-дует «Evolution», була чудесна організація від «Smile studio events», і це ще не все. Бо на вечірці можна було вживу почути Патрисію Каас. Ну, не її саму, але принаймні її голос, який фактично співпадає з голосом неперевершеної Христини Білас, котра виконала одну з пісень знаменитої співачки.

Чого не було на цій вечірці? Не було нудьги, не було можливості витратити гроші, не було їжі, не було поганого настрою. Була заздрість, але переважно по той бік смартфона в деяких особистостей, котрі пробували обізвати цю чудову ідею «Клубом корупціонерів», або натякати на інший хаб – pornhub. Але навряд чи варто організаторам зважати на заздрісників. Негативні відгуки окремих осіб тільки підкреслюють надзвичайну позитивність події.

Клуб творчих людей – це один з тих проєктів, які об’єднують, які гуртують громаду і сприяють самореалізації наших талановитих трускавчан. Нехай доля стелиться рушником всім, хто придумав цей проєкт і розвиватиме його. В Божу путь, пані Христино з Вашими однодумцями! Creative HuB заслуговує на те, аби жити і процвітати!

Володимир Ключак 

Анімація чи «промоція»?

В житті будь-якої сучасної людини періодично з'являється потреба подорожувати. Подорожі – це те, що здатне дарувати нам нові емоції та враження. Перебуваючи в інших країнах, відриваєшся від повсякденності, потрапляєш в інші умови, побут, суспільство. Там дізнаєшся багато нового, маєш що порівнювати. Подорожі, направду, змінюють нас.

Цей рік став для мене суцільною мандрівкою, повною несподіванок і відкриттів. Географія моїх поїздок в якості екскурсовода приблизно є такою: 194 міста Західної України від Ковеля, Луцька через Рівне, Тернопіль, Івано-Франківськ, Чернівці, Закарпаття до Кам'янець-Подільського та міста Бакоти (затоки на березі Дністра Хмельницької області). Різні враження, люди, безліч цікавих туристичних об’єктів. Далі – Польща. А під кінець року Єгипет: Хургада, Луксор, пустеля Сахара. Переліт через три моря – Середземне, Чорне і Червоне. З кожного місця сувеніри, подарунки, приємні враження, фото та відео.

Світ швидко змінюється і ним править маркетинг, а тому важливо йти в ногу з часом. Маркетинг – діяльність, спрямована на створення попиту та досягнення цілей підприємства через максимальне задоволення потреб споживача. Важливою складовою маркетингу є організація сервісу, в якому «анімація» відіграє найважливішу роль.

Вперше у своїй практиці як людина, що працює у сфері туризму, зустрів термін «анімація». До цього, як і більшість з нас, слово «анімація» асоціювали з мультиплікацією і роботою з дітьми. Насправді, «анімація» має латинське походження (anima – вітер, повітря, душа; animatus – одухотворення – той що надихає). Анімація – стимулювання життєвих сил і залучення людини до активної діяльності. За кордоном це є своєрідна послуга, що має на меті підвищити якість обслуговування відпочивальників, своєрідна форма реклами для залучення гостей з метою просування туристичного продукту.

Сьогодні у відпочинковому бізнесі анімація практикується в декількох видах: рекреаційна анімація, готельна анімація, туристична анімація, спортивна анімація, дитяча анімація. І, що важливо – дитяча анімація у цьому сегменті займає лише 5%. На всіх курортах люди, які займаються певними видами організації відпочинку, є дуже затребувані. Великі готелі не уявляють свого існування без команди аніматорів. Аніматор – це та особа, яка найбільше запам’ятовується відпочивальнику під час перебування в готелі чи поза ним. В кожному закладі день починається і закінчується з аніматором. Різноманітні програми: ранкової гімнастики, спортивних конкурсів, йоги, водного поло, скандинавської ходьби, велоекскурсій, теренкурів, музично-розважальних заходів для дітей і дорослих.

Коли повертаєшся після відпочинку додому, то серед перших вражень, якими хочеться поділитись з друзями – сервіс та анімація як одна із важливих складових сервісу. Ось чому тамтешні готельєри не знімають дорогих рекламних роликів і не витрачають гроші на шаблонні публікації у шпальтах дорогих ЗМІ і глянцевих журналів, не відвідують туристичних виставок і не роздають там жодних буклетів і календариків. А представники влади курортних міст не їздять коштом платників податків на всілякі так звані «промоційні» імпрези. За них популяризацію курорту чи готелю роблять їхні відпочивальники, туристи, які є живими носіями рекламного продукту.

За час своїх подорожей я жодного разу в жодному місті ані в Україні ані за кордоном не чув слова «промоція». «Промоція» є тільки в Трускавці. Сучасна практика відпочинкового бізнесу показує, що саме готельна, туристична, рекреаційна анімація є новим і дуже ефективним засобом залучення клієнтів. Вона найкраще впливає на позитивну оцінку роботи готелю і створює у відвідувачів гарні враження про готель, курорт і країну в цілому, стимулюючи відпочивальників, а також їхніх знайомих та друзів відвідати це місце ще раз.

Сьогодні можна ствердно сказати, що анімація як частина маркетингу – нова філософія в готельно-курортній сфері, яка сприяє підвищенню якості надання послуг, рівня задоволення відпочинком і є найкращим популяризатором туристичного продукту. Продукту, який треба вміти створювати.

Повернувшись в курортний Трускавець, так і хочеться побажати головним «промоуторам» перестати мріяти про турнікети на бюветі… І нарешті навчитись не продавати «Нафтусю», а надавати якісні послуги, за які гості з задоволенням самі будуть платити.

Віктор Пиців

Вплив Російської Федерації у інформаційній сфері, або Засоби масової інформації як вид зброї на суспільство

 З часів правління російського президента Володимира Путіна РФ навчилась застосовувати непряме втручання в справи суверенних держав, такі як кібер-атаки, інформаційні та енергетичні війни і провокування місцевого населення до масових акцій протесту.

Зокрема, власні масові акції протесту насправді вигідні Кремлю, щоб показати своєму народові «міць» та «силу» своїх правоохоронних структур, які в порушення усіх законів, від Конституції Російської Федерації до Європейської конвенції з прав людини, порушують права власного ж народу, застосовуючи до них спершу інформаційний вплив для того, щоб люди почали опиратись та виходили на мітинги, а потім фізичну силу та насилля.

Чорний піар насправді діє як піар, який здатен в певних випадках приносити користь об’єкту – російському президенту та прокремлівській владі. ЗМІ також використовують чорний піар як трюк, який впливає на суспільство для підняття його ж рейтингу, який маскується під позитивні види діяльності але її сенс задачі та методи аналогічні (кількість та нагадування в ЗМІ, соціальних мережах тощо). 

Цікавий факт, що соціальна мережа «ВКонтакте» з`явилась у 2006 році, яка згодом зайняла позитивне місце у «Рунеті». Починаючи з 2007 соціальна мережа почала активно збирати інформацію про користувачів тодішньої СНД, а згодом з`явилась соцмержа «Однокласники», яка дала змогу відсіяти вік користувача (тобто старша вікова категорія) та поєднати групу знайомих людей, які колись мали між собою стосунки. Так, адже російські спецслужби давно збирали дані про своїх користувачів і про якісь права людей та приватний захист інформації їм зовсім начхати.

У листопаді цього ж року РФ прийняла закон про ізоляцію російського Інтернету, який передбачає собою створення національної системи маршрутизації Інтернет-трафіка, що дозволить отримувати повну інформацію про користувачів. Якщо раніше фільтрація здійснювалась тільки Інтернет-провайдерами, то з реалізацією цього закону її буде повністю забезпечувати держава.

Таким чином, дія російських ЗМІ, соціальних мереж, телебачення, друкованих видань, кібер-атак тощо активно впливає та одурманює власне ж суспільство, де сучасна світова спільнота активно бореться із такими проявами, а Російська Федерація показує як вона швидко прямує у повернення до Радянського Союзу, якого так охоче чекають її прихильники та прихильники їхнього президента.

Іван Петринець

Історичні чвари не повинні стояти на заваді спільному європейському майбутньому

На території Польщі перебуває понад мільйон громадян України. І прикро те, що у суспільних стосунках між двома європейськими державами Україною та Польщею панує внутрішня ворожнеча через історичні події.

Здавалося б, стосункам між Польщею та Україною на дипломатично-політичному рівні нічого не загрожує. Однак на спільному рівні виникають досить конфліктні та болючі ситуації, які не притаманні людству у час сьогодення.

Зокрема, ворожнеча проявляється через моральне та фізичне насилля до українських заробітчан пропольськими екстремістськими організаціями, польськими футбольними клубами, такими як «Легія», які вдаються до агресивних нападів по відношенню до українських заробітчан. Також стаються і поодиночні випадки агресивного відношення та насилля групою осіб над українцями через історичні події.

Однак відношення до історичних подій та ворожнечі двох народів у минулому не повинно відображатись на дружбі та союзі, через конфлікт першої половини двадцятого століття. Адже яке може мати відношення мігрант з України до участі у кровопролитній війні між двома народами?

Діяльність різних екстремістських структур, які ображають, брешуть, руйнують, атакують та провокують, і роблять це з дурості або для особистої вигоди або ж за гроші, які можуть належати східному агресору.

Деякі польські політики наполягають на забороні в Україні Степана Бандери та УПА. Тоді вони б мали заборонити в себе Юзефа Пілсудського з його жорстокою «пацифікацією» українців Галичини та Армію Крайову, чиї загони здійснювали криваві наступи проти українських сіл.

Нехай і непросте, але спільне минуле було у наших народів, і повинно бути спільне європейське майбутнє, оскільки союз та стратегічне партнерство, зокрема протистояння спільному ворогу залежить сьогодні від обох народів.

Іван Петринець



Создан 24 дек 2019



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником