Трускавецький вісник № 163 (706) від 19 листопада 2013 р.

 

Трускавецький вісник № 163 (706) від 19 листопада 2013 р.

19.11.2013



У номері: Ситуація дуже невтішна; Нахаби за кермом; На запитання платників податків відповідає Роман Гладій; Перемоги на Чемпіонаті України з хортингу; Відмовитися від розваг у День пам`яті жертв Голодомору.

Новини Трускавця та регіону

Скупчення автомобілів на вулиці Суховоля заважає прибирати сніг

Як поінформував під час понеділкової наради 18 листопада міський голова Трускавця Руслан Козир, «скупчення автомобілів на вулиці Суховоля заважає роботі спеціальної техніки». Тому міський голова звернув увагу міської міліції (відділ ДАІ) на те, що скупчення автотранспорту на цій вулиці допускати не можна. Також в межах підготовки до зими мер міста доручив представникам МНС закрити всі вікна та двері у підвалах житлових будинків. А керівник КП «Парк курортний» Іван Вачко повідомив, що вже закуплено технічну сіль для посипання вулиць.

Тож як наразі маємо хіба одну проблему – бракує снігу, який би хоч трішки «підлатав» ями на трускавецьких дорогах…

Власна інформація

 

Людям дуже важко потрапити на роботу у ранкову годину «пік»

Мешканці Борислава жаліються працівникам виконкому Бориславської міської ради з приводу того, що їм дуже важко добиратися на роботу до Трускавця у години-пік. Про це сьогодні, 19 листопада, говорилося на вівторковій оперативній нараді місцевого апарату Бориславської міської ради.

 Як повідомила присутнім головний спеціаліст відділу економіки та торгівлі, директор територіального центру Борислава Наталія Штереб, річ у тім, що місцева влада і рада була б посприяти у вирішенні наболілого питання мешканців Борислава з приводу руху транспорту у ранковий час по маршруту „Борислав-Стебник”, який курсує через Трускавець, але є одне „але”... За словами п. Наталії, Львівська облдержадміністрація, як замовник перевезень транспорту по вищезгаданому маршруту, сама вирішила: яка кількість автобусів від міста нафтовиків курсуватиме через Трускавець до Стебника?

- Ми можемо повідомити працівників ЛОДА про суть справи, але вказувати їм не маємо права. Мусимо перетерпіти незручності до проведення ще одного конкурсу щодо перевезення по даному маршруту. Хоча є ще одна суттєва проблема – не всі водії маршруток, про які йде мова, дотримуються встановленого графіку. І це працівникам виконкому треба взяти до уваги. – Доповіла п. Наталія.

Вікторія Лишик, «ЛайфІнфо»

Ситуація дуже невтішна… Але гроші на матеріальну допомогу Русланові Козиру будуть!

 

Позачергова ХХХІІ сесія Трускавецької міської ради 19 листопада проходила під цим песимістичним лозунгом – «Ситуація дуже невтішна…». Ці слова у різний час пленарного засідання, яке тривало трохи більше півтори години, повторили і начальник фінансового управління ТМР Микола Федоричак, і депутат Ігор Пілько, і мер міста Руслан Козир.

Річний бюджет Трускавця (завідомо із дефіцитом) на 2013 рік запланований у розмірі 105 мільйонів 207 тисяч 800 гривень. Як житиме місто останні два місяці цього року, депутати на початку року не думали. За 9 місяців 2013 року поступлень в казну міста надійшло 67 мільйонів гривень, в той же час видатки сягнули поза 73 з половиною мільйони. Це й так лише 92% від планових призначень. Що ж буде до кінця року – сказати не може ніхто. Але все-таки сесія сьогодні приймає рішення про виділення матеріальної допомоги для міського голови Руслана Козира. Треба – то треба…

Отже, сесія розпочалася із запитів, які виголосили депутати Ігор Гарванко, Ігор Стасик, Андрій Кульчинський, Анатолій Стародуб, Олександр Біліченко. Питання стосувалися поганого теплопостачання в будинку № 15 на вулиці Івасюка, постійного забивання каналізації в будинку № 40 на вулиці Бориславській, непрофесійності керівництва УЖКГіБ (начальник Юрій Терлецький) та незадовільної діяльності працівників інспекції з благоустрою, яка діє в місті. Також була озвучена резолюція, прийнята на зборах мешканців вулиці Івасюка щодо забудови земельної ділянки біля будинків №№ 3 та 5 на цій вулиці. Міському голові також нагадали, що питання стану питного озера варто заслухати на сесії – це зроблять у грудні 2013 року.

Перше питання, яке стосувалося бюджету міста, було фактично основним. Трускавець, таке славне та багате місто, планує завершувати бюджетний рік з допомогою області. Ось до чого ми докотилися під урядуваннями Руслана Козира! Яка ганьба! Не стає 7 мільйонів і будемо їх випрошувати, наче ті жебраки! Мерія вже підготувала листи з проханнями надати додаткові дотації… Просто нема слів…

Багато планів, які снували ті, хто тепер при владі у Трускавці, можна поховати. Як зазначив мер міста Руслан Козир, є надія, що субвенційні кошти будуть перехідними, тобто, їх можна буде освоїти в році наступному. В той же час міський голова зауважив, що це суперечить бюджетному кодексу.

Виступаючи під час обговорення, депутат Ігор Пілько зазначив, що місцеве самоврядування як явище зводиться потихеньку до нуля. Багато що від нас не залежить, але є й те, що залежить. Тому депутата дивує спокій народних обранців, які мали б реагувати більш емоційно на те, що діється в місті. Потрібно більш серйозно підійти до формування бюджету-2014, вважає Ігор Федорович, потрібно не бути добренькими та благодушними і не показувати власні безсилля, немічність і нікчемність. «Боїмося, що нас затаскають по судах, а чому ж ми не можемо затаскати по судах тих, хто експлуатує міський ресурс, хто отримує доходи, а поділитися з громадою не хоче?» - на це риторичне запитання відповідь Ігор Федорович згодом дав сам, при розгляді питання відмови в оренді земельних ділянок для ЗАТ «Трускавецькурорт»: «Там потужна юридична служба». А в нас, у мерії, яка юридична служба, чому вона не потужна?..

Суть протистояння міської ради та ЗАТ «Трускавецькурорту» полягає в тому, що після підняття з 3% до 12% (з мінімуму до максимуму) ставки при оплаті за оренду землі ЗАТ «Трускавецькурорт» неодноразово звертався з проханням зменшити площу ділянок, які використовуються для обслуговування свердловин, але міська влада відмовляє. Мотивація – необґрунтоване зменшення площ земельних ділянок. «А в мирний спосіб пробували вирішити проблему?» - запитував Ігор Пілько. Виявилося, що ЗАТ «Трускавецькурорт» не надто бажає йти на якісь поступки. На сесії вкотре розгорілася бурхлива, хоча й короткочасна дискусія, яка знову підтвердила безсилля місцевого органу влади у стосунках із цим потужним монополістом.

Також було повідомлено, що на місці дитячої лікарні, яку теперішні «господарі» довели до ручки, планують будувати багатоквартирний житловий будинок. Але коли то буде – неясно, може після того як збудують об`їзну дорогу. В кінці сесії міський голова закликав суб`єктів господарювання долучитися до оздоблення ялинок та оформлення квіткових клумб. Також було озвучено, що 3 грудня о 15.00 розпочнуться бюджетні слухання щодо УЖКГіБ про бюджетні запити на наступний рік. ХХХІІ позачергова сесія Трускавецької міської ради завершила свою роботу.

Володимир Ключак

Роман Гладій відповів на питання “гарячої лінії”

У п’ятницю, 15 листопада 2013 року, в Трускавецькому відділенні Дрогобицької ОДПІ ГУ Міндоходів у Львівській області відбувся сеанс телефонного зв’язку “Гаряча лінія”. На запитання підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування, відповідав начальник відділення Роман Михайлович Гладій. Пропонуємо вашій увазі найбільш актуальні запитання та відповіді.

- Скажіть, будь-ласка, чи потрібно фізичній особі – підприємцю на загальній системі оподаткування подавати річну податкову декларацію про доходи, якщо протягом звітного року діяльність не проводилась?

- Відповідно до положень статті 177 Податкового кодексу України фізичні особи – підприємці подають до контролюючого органу податкову декларацію за місцем своєї податкової адреси за результатами календарного року у строки, встановлені Податковим кодексом для річного звітного податкового періоду, в якій також зазначаються авансові платежі з податку на доходи.

Таким чином, фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування повинна надавати за результатами календарного року податкову декларацію про доходи, незалежно від того чи проводилась протягом звітного року підприємницька діяльність чи ні.

- Чи необхідно фізичній особі - підприємцю на загальній системі оподаткування застосовувати РРО?

- Відповідно до п.1 ст.3 Закону України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” (далі – Закон) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.

Враховуючи викладене, суб`єкти господарювання – фізичні особи, що знаходяться на загальній системі оподаткування, при здійсненні розрахункових операцій в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) повинні застосовувати РРО з дотриманням норм Закону.

Постановою Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року № 1336 (далі - Постанова № 1336), розробленою на виконання ст.10 Закону, затверджено Перелік окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування РРО з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій.

Пунктом 2 Постанови № 1336 встановлено граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів (надання послуг), у разі перевищення якого застосування РРО є обов’язковим, тобто, для окремих форм та умов проведення діяльності, визначених у пунктах Переліку, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування РРО з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій граничний розмір складає 200 тис. грн. на один суб’єкт господарської діяльності або 75 тис. грн. на один структурний (відокремлений) підрозділ (пункт продажу товарів (надання послуг)), в залежності від форми та умов проведення діяльності.

- Скажіть будь-ласка, чи потрібно сплачувати єдиний соціальний внесок фізичній особі – підприємцю на загальній системі оподаткування за період, в якому не отримували дохід?

- Відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” зі змінами та доповненнями (далі – Закон) платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування визначено фізичних осіб - підприємців, в тому числі тих, які обрали спрощену систему оподаткування, та членів сімей цих осіб, які беруть участь у провадженні ними підприємницької діяльності.

Згідно п. 2 ч. 1 ст. 7 та ч. 11 ст.8 Закону єдиний соціальний внесок для фізичних осіб - підприємців (крім тих, які обрали спрощену систему оподаткування) встановлюється у розмірі 34,7% суми доходу (прибутку), отриманого від їх діяльності, що підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального єдиного внеску за кожну особу за місяць, у якому отримано дохід (прибуток).

Враховуючи зазначене, фізичні особи - підприємці, які застосовують загальну систему оподаткування, не повинні сплачувати єдиний внесок за періоди, в яких не отримували дохід (прибуток), у разі наявності підтверджуючих документів.

- Романе Михайловичу, скажіть будь-ласка, чи можна включити до складу витрат фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування витрати на придбання бензину?

- Відповідно до п. 177.2 ст. 177 Податкового кодексу України, об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) i документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця.

Згідно із п. 177.4 ст. 177 ПКУ до переліку витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів, належать документально підтверджені витрати, що включаються до операційної діяльності згідно з розділом ІІІ ПКУ.

Відповідно до п. 138.1 ст. 138 ПКУ витрати, що враховуються при обчисленні об’єкта оподаткування, складаються із витрат операційної діяльності, які визначаються згідно з п. 138.4, 138.6 - 138.9, пп. 138.10.2 - 138.10.4 п. 138.10, п. 138.11 ст. 138 цього Кодексу.

Згідно з пп. «в» пп. 138.10.2 п. 138.10 ст. 138 ПКУ до складу валових витрат включаються адміністративні витрати, спрямовані на обслуговування та управління підприємством, до яких відносяться і витрати на придбання палива. Витрачені паливно-мастильні матеріали списуються у розмірі їх фактичної вартості з урахуванням норм витрат на підставі подорожніх листів.

Норми витрат палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті затверджено наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 № 43 із змінами та доповненнями.

Враховуючи вищевикладене, фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування має право включити до складу валових витрат вартість паливно-мастильних матеріалів, використаних на перевезення в межах підприємницької діяльності по шляхових листах та оплачених послуг за умови документального підтвердження, що дані витрати пов’язані з підприємницькою діяльністю.

- Я, приватний підприємець на загальній системі оподаткування, нещодавно отримав на розрахунковий рахунок позику. Чи необхідно включати таку суму до складу доходу?

- Згідно з п.п.14.1.258 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України фінансовий кредит - кошти, що надаються банком-резидентом або нерезидентом, що кваліфікується як банківська установа згідно із законодавством країни перебування нерезидента, або резидентами і нерезидентами, які мають згідно з відповідним законодавством статус небанківських фінансових установ, а також іноземною державою або його офіційними агентствами, міжнародними фінансовими організаціями та іншими кредиторами - нерезидентами юридичній чи фізичній особі на визначений строк для цільового використання та під процент.

Згідно із п. 177.1 ст. 177 розділу IV ПКУ оподаткуванню підлягають доходи фізичних осіб - підприємців, які отримані протягом календарного року від провадження господарської діяльності.

Враховуючи те, що отримання фізичною особою – підприємцем кредиту відповідно до умов договору підлягає обов’язковому поверненню у визначені строки, то протягом дії договору кредиту сума кредиту не включається до складу доходу суб’єкта господарювання.

При цьому слід зазначити, якщо сума кредиту не повертається у визначений у договорі термін, то вона включається до складу доходів фізичної особи – підприємця та оподатковується на загальних підставах.

- Чи може фізична особа-підприємець використати кошти для власних потреб з рахунку, який відкрито для здійснення підприємницької діяльності?

- Згідно з ст. 42 Господарського кодексу України, підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Відповідно до ст. 44 ГКУ підприємництво здійснюється на основі вільного розпорядження прибутком, що залишається у підприємця після сплати податків, зборів та інших платежів, передбачених законом.

Враховуючи вищевикладене, фізична особа – підприємець має право вільно користуватися коштами з розрахункового рахунку, який відкрито для здійснення підприємницької діяльності, за умови сплати всіх податків, зборів та інших платежів, передбачених чинним законодавством.

- Як нараховувати авансові платежі підприємцю, який протягом поточного року перейшов зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування?

- Відповідно до пп. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 Податкового кодексу України, авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються підприємцем самостійно, але не менше як 100 відсотків річної суми податку з оподатковуваного доходу за минулий рік (у співставних умовах), та сплачують до бюджету по 25 відсотків щокварталу (до 15 березня, до 15 травня, до 15 серпня і до 15 листопада). Фізичні особи – підприємці, які перейшли із спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування подають податкову декларацію за результатами звітного кварталу, в якому відбувся перехід на загальну систему оподаткування.

Платники податку розраховують та сплачують авансові платежі у строки, визначені пп. 177.5.1 п. 177.5 ст. 177 ПКУ, що настануть у звітному податковому році.

Враховуючи вищевикладене, фізичні особи – підприємці, які перейшли протягом поточного звітного року зі спрощеної системи оподаткування на загальну систему оподаткування нараховують та сплачують авансові платежі на підставі квартальної декларації, яка подається ними після закінчення кварталу, в якому відбувся перехід.

 

Доки нахаби будуть за кермом?

Міські перевізники у Трускавці ніяк не хочуть працювати згідно встановлених у місті та Україні правил. Ми вже неодноразово нагадували власникам міських маршруток, що в Україні діє ряд законів – «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт» та інші законодавчі акти, які регулюють питання безкоштовного перевезення пільгових категорій громадян, що в місті діють рішення виконкому міської ради №209 від 21 липня 2011 року та № 351 від 29 листопада 2011 року. Зокрема, в рішенні №351 від 29 листопада 2011 року «Про розгляд протесту прокурора…» у пункті №2 зазначено: «Скасувати рішення виконавчого комітету Трускавецької міської ради № 209 від 21. 07. 2011 р. «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету Трускавецької міської ради від 21. 04. 2011р. №132». В цих рішеннях йшлося про обмежений проїзд пільговиків. Як бачимо, прокуратура міста стала на захист пільговиків і встановила їхнє право безкоштовного проїзду у маршрутках без обмежень і в кількості, і в часі. Тобто, усі пільгові категорії громадян мають право в будь-яку годину дня (чи є їх п`ять, чи десять) їхати безкоштовно. Зрозуміло, що перевізникам таке рішення не до душі і вони вже самовільно вирішили дотримуватися рішення № 209 (хоч воно скасоване!), в якому йдеться про необмежений безкоштовний проїзд пільговиків тільки з 10 до 15 години. І хоча це є порушення рішення №351, та громадяни з цим в якійсь мірі змирилися, хоча були конфліктні ситуації, та ні прокуратура міста, ні міська рада чомусь не стали перевіряти, чи дотримуються перевізники цього рішення. І така ситуація існувала б далі, якби не запуск в рейс по місту 16 жовтня цього року комунального автобуса. Деякі приватні перевізники відразу заявили пільговикам: «Тепер маєте свій автобус, який перевозитиме всіх пільговиків безкоштовно, а в наших маршрутках за проїзд треба платити».

Звичайно, усі водії, хто так вважає і за таким принципом працює, були і є неправі. Рішення виконкому про безплатне перевезення пільговиків у їхніх маршрутках ніхто не відміняв. Про це заявив заступник міського голови Петро Нестерівський у своєму інтерв’ю по міському радіо, в бесіді з керівниками і водіями автотранспортних підприємств, в інтерв’ю газеті «Франкова криниця Підгір`я» № 34 за цей рік.

Але є приватні перевізники (водії), які на це реагують, як заєць на стоп-сигнал. Вони вдають, ніби не знають рішень виконкому, не поважають Закону, а чинять так, як їм вигідно. Ось останній випадок, очевидцем якого довелося бути мені самому. 18 листопада цього року, маючи право на безкоштовний проїзд у міських маршрутках, я ще з одним пільговиком о 10.16 біля продуктового ринку, що на вулиці Стебницькій, сіли в маршрутку № 0-33- 80 ТМ, яка курсує по маршруту №1.

Водій даної маршрутки на наші слова «у нас є посвідчення» підвищеним тоном злісно заявив: «У мене уже є два пільговики. Платіть за проїзд!». І чоловік кинув водієві гроші. На моє зауваження, що рішення міської ради стосовно необмеженого перевезення пільговиків не скасовано, в такому ж тоні відповів: «Маєте свій автобус! І не морочте мені голови! Платіть!» - і тикнув пальцем в якийсь папірець, що висить у салоні. Про що йдеться в цьому документі, розібратися не було коли, бо втрутилися пасажири, щоб не заважати водієві, але, гадаємо, аж ніяк не про відміну рішень міськвиконкому № 209 від 21 липня 2011 року та №351 від 29 листопада 2011 року.

До речі, про подібні випадки ми уже писали неодноразово. На жаль, ніякого реагування ні з боку керівників автопідприємств, які займаються перевезенням пасажирів, ні з боку міської влади поки що не було. Тому частина водіїв влаштовує перемовини з пасажирами, вважає себе паном ситуації і продовжує свавільно ставитись до рішень міської влади.

Нема сумніву, усі пільговики розуміють, що праця водіїв відповідальна і вони повинні заробити, як казав один перевізник, і на колеса, і на пальне, і на доньку, яка вчиться в інституті, і на хату, що будує. А хіба пенсіонери, які отримують мізерні пенсії, не мають подібних проблем? Хіба ті пільги, які їм дала держава, їхня захцянка? Не зрозуміло, чому така неприязнь з боку водіїв до людей похилого віку. Зрештою, якщо тому чи іншому водієві маршрутки щось не подобається, то він має право ставити вимоги перед своїм керівництвом, перед владою. Або махнути рукою, і розрахуватися, а не виясняти стосунки зі старшими людьми.

Гадаємо, міська влада за врегулювання цього питання нарешті візьметься. Як нам стало відомо, 15 листопада міський голова видав розпорядження «Про створення робочої групи з моніторингу автоперевезень». У її склад входить дев’ять працівників міськвиконкому. Групі доручено здійснювати моніторингові проїзди на міських автобусах по 1, 2 і 3 маршрутах, звертати увагу на культуру обслуговування в автобусах, про що складати відповідні акти. Ми побажали б цій групі звернути увагу на те, чи виконують водії вищевказані рішення виконавчого комітету міської ради щодо пільгового перевезення пасажирів. Контроль за виконанням даного рішення покладено на заступника міського голови Петра Нестерівського.

Андрій Говіщак, член Національної Спілки журналістів України

Успіх на Чемпіонаті України серед юніорів

15-16 листопада 2013 року в Кіровограді відбувся Чемпіонат України з хортингу серед юніорів і юніорок (16-17р.) та молоді (18-21р.) а також в рамках чемпіонату України пройшов відкритий чемпіонат Кіровоградської області серед молодших юнаків і дівчат (8-9, 10-11, 12-13р.) та кадетів і кадеток (14-15р.).

Громадська організація "Львівська обласна федерація хортингу" у складі вісьмох спортсменів та трьох суддів взяла участь у цих змаганнях. В заліку чемпіонату України серед юніорок перше місце у розділі "Показовий виступ" посіла Христина Піць та друге місце у розділі "Форма", серед юніорів у розділі "Двобій" другим став Денис Савицький.

В заліку відкритого чемпіонату Кіровоградської області перше місце у розділі "Двобій" серед молодших юнаків (12-13р.) виборов Давид Гаврилов та третім у цій віковій категорії став Ігор Грейцеровський. Серед кадетів (14-15р.) першим у розділах "Показовий виступ" та "Форма" став Владислав Сорока третє місце в найбільш чисельній по кількості бійців ваговій категорії 60-65 кг. у розділі "Двобій" з трьома перемогами посів Олег Зварич, який проявив справжній характер бійця поступившись переможцю досвідченому спортсмену з Києва лише в один бал.

Отже, у підсумку ГО "Львівська обласна федерація хортингу" виборола чотири золоті, дві срібні та дві бронзові медалі. На цьому чемпіонаті керівництвом Української федерації хортингу старшим тренером України з хортингу в розділі "Форма" призначено президента Дрогобицького осередку хортингу Іваницького Дениса Володимировича. Відбувся дебют як судді в розділах "Форма" та "Показовий виступ" нашої спортсменки Ірини Циган, яка, за словами фахівців з хортингу, пройшла його успішно. Віталій Плеханов - президент ГО "Львівська обласна федерація хортингу" на чемпіонаті України в якості рефері вісудив понад 70 поєдинків, що додало йому досвіду в цьому напрямку роботи. Фото змагань можна передивитись на сайті ГО "Львівська обласна федерація хортингу" - www.horting.lviv.ua

Хочемо подякувати спонсорам, які підтримали нашу федерацію у цих змаганнях, - це Володимир Ілліч Козявкін ("Міжнародна клініка відновного лікування", м. Трускавець), Лев Ярославович Грицак (генеральний директор ГКК "Карпати", м. Трускавець) та почесний президент ГО "Львівська обласна федерація хортингу" Микола Кобільник.

Наступні змагання з хортингу відбудуться 7-8 грудня 2013р. у Львові - це Кубок України серед чоловіків та жінок в спортивному комплексі "Грація" ринок "Південний". ГО "Львівська обласна федерація хортингу" за підтримки управління молоді та спорту Львівської облдержадміністрації виступає організатором змагань. Усі бажаючі можуть безкоштовно відвідати змагання та познайомитись із цим колоритним національним видом спорту. Відкриття змагань восьмого грудня о 12 год. 00 хв.

На фото: призери та переможці змагань в м. Кіровоград.

Віталій Плеханов

Львівська обласна організація ВО "Свобода" закликає відмовитися від розважальних заходів у День пам'яті жертв голодоморів

Львівська обласна організація ВО "Свобода" звертається до керівників розважальних закладів, ресторанів, кафе на Львівщині із закликом не проводити вечірки, дискотеки, концерти у День пам'яті жертв голодоморів, якій відзначатимемо в суботу, 23 листопада. Свободівці звертаються також до міських, селищних, сільських голів, інших представників влади на Львівщині, аби вони нагадали своїм громадам про жалобні заходи та закликали утриматися від гучних святкувань цього дня.

"Цього року відзначаємо 80-ту річницю Голодомору 1932–1933 років, – йдеться у заяві свободівців. – Це був безпрецедентний злочин у світовій історії, бо штучний голод був спрямований не лише на фізичне знищення українців: комуністичний режим прагнув знищити саме українство, позбавити українську націю її волелюбного духу, її ідентичності, зламати їй хребет, поставити знесилених голодом, страхом та відчаєм українців на коліна, викорінити навіть думки про свободу та власну державу. За висновками Інституту демографії та соціальних досліджень ім. М.В. Птухи НАНУ, в Україні внаслідок Голодомору загинуло понад 3 млн. 940 тис. осіб. Наше завдання – гідно вшанувати пам'ять про мільйони наших співвітчизників. Для українців має стати традицією вшановувати у четверту суботу листопада померлих унаслідок голодоморів. І кожен має пам'ятати, що цього дня є недостойним і негуманним проведення розважальних заходів, танців і гучних святкувань".

Нагадаємо, що у четверту суботу листопада в Україні відзначають День пам'яті жертв голодоморів. О 16.00 буде оголошено загальнонаціональну хвилину мовчання, після чого по всій Україні розпочинається акція "Запали свічку пам'яті!".

Прес-служба Львівської обласної організації ВО «Свобода»



Обновлен 20 ноя 2013. Создан 19 ноя 2013



  Комментарии       
Имя или Email


При указании email на него будут отправляться ответы
Как имя будет использована первая часть email до @
Сам email нигде не отображается!
Зарегистрируйтесь, чтобы писать под своим ником